Vs: LrNMKY - Kataja ke 22.2. klo 18.30
Style sanoi:
Minä en taas tätäkään "foorumin virallista totuutta" ymmärrä: siis jos kirjoittelet vaatimattomia, niin siitä seuraa hyvä menestys? Tässä meidän uskonnossamme ei käsittääkseni ole karman-lakia. Ja vain mestaruus olisi menestystä, joten vain Pyrinnön fanit saisi täällä etukäteen ennustella voittoja itselleen? Kyllä tää meidän kulttuurimme on outo...
Ajoit nyt pointin ohi selkeästi. Tarkoitin, nyt vain että tietäen miten keväällä melko varmasti TAAS käy, ei varmaan näissä "runkosarjahöntsyissä" varmaan kannattaisi käyttäytyä noin joka ikisessä matsitopikissa.
Tai no, onhan se nöyryytys taas sitä kovempi, mitä enemmän nämä sankarit täällä huutelevat. Itse aioin ainakin kuitata rumpalipojille samalla hetkellä kun Bisons, Pyrintö tai joku muu taas Katajan lyö isoissa peleissä.
En sano, ettei saa olla itsevarma. Mutta on se nyt helvetti kun joka ikiseen topikkiin joutuu laittaa ne pakolliset "kataja jyrää, selvästi katajalle, ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia". Itse kun en ainakaan halua ketään piilottaa, näiltäkin miehiltä saattaa joku hyvä kommentti joskus tullakin, perustelkaa edes jollakin tavalla nuo huutelut.
Noniin se siitä, ja totta puhuen Kataja on noin 70-30 suosikki huomiseen, Namikan tappioputkesta johtuen. Nuoren päävalkun sekä Koskisen taidot punnitaan nyt. Miten saada nuorehko joukkue uskomaan omaan tekemiseen tappiputken keskellä ja vastassa suurin mestarisuosikki?