Toivottavasti Brown on mukana kokoonpanossa.Hullued sanoi:Elikkäs kumpi voittaa? Sanon itse Namika.
Hullued sanoi:Luulisin kyllä että Brown pelaa...
T U U K K A K U L H A oli tulessa, totisesti ! 21p Hyvä Tuukka ! Kolme tähteä oikealle miehelle. Esimerkiksi Tuukka teki kolme kolmosta itse antamansa päätyrajaheiton jälkeen ja näissä tilanteissa hän joka kerta haki vapaan heittopaikan hyvällä liikkeellä. Muutenkin hän teki tosi hyvin töitä heittopaikkojensa eteen.kreivijuusto sanoi:Taitaa Lrnmky aika selvää jälkeä ToPosta tehdä... ToPon hurmospeli Kouvoja vastaan taisi jäädä perinteikkään seuran viimeiseksi hienoksi voitoksi...
Namika aloitti pelin uneliaasti. Topo oli terävä, Spencer erityisesti. Riihelä oli alussa pahasti pihalla, kolme virhettä nopeaan tahtiin, ensimmäinen virhe jo heti aloitusheiton jälkeisessä tilanteessa. Brownin ja Tuukan tullessa kehiin Namika meni johtoon.timpo sanoi:T U U K K A K U L H A oli tulessa, totisesti ! 21p Hyvä Tuukka ! Kolme tähteä oikealle miehelle. Esimerkiksi Tuukka teki kolme kolmosta itse antamansa päätyrajaheiton jälkeen ja näissä tilanteissa hän joka kerta haki vapaan heittopaikan hyvällä liikkeellä. Muutenkin hän teki tosi hyvin töitä heittopaikkojensa eteen.
timpo sanoi:Kentän paras oli Spencer.
Eipä tuolla vielä kuuhun mennä. Muistanko väärin, että viime vuonna kaupunki tuki Namikaa ~15 000 eurolla Eurocupin vuoksi? Jossain muistan nähneeni jonkun dokumentin kaupungin tuesta eri urheiluseuroille. Mitenkähän tänä vuonna?jörö sanoi:Ennen peliä Lappeenrannan kaupunki muisti namikaa neljäntuhannen euron shekillä. "Koska koripalloliitto ei muistanut cup-voittajia" sanoi kaupunginjohtaja
Miettinen.