Koripallo.com

M: Champion Hardwood Classic Seattle SuperSonics Lenny Wilkens

BANG! Nyt olisi myynnissä täysin käyttämätön Lenny Wilkenssin SuperSonicsien Hardwood Classic pelipaita.
Laput ovat vielä jäljellä ja paitaa ei siis ole pidetty päällä vielä kertaakaan, lukuunottamatta muutamaa "sovituskertaa".

Koko on L ja itse olen 175 senttinen ja paita on hieman reiluhko minulle. Joten ~170-175 senttiselle paita on sopivan räppi ja aina 185 senttiin asti, jopa 190 senttiselle paita on juuri sopiva.

HINTA: Tarjoa! s-postiin taikka palstalle. mi.ka-@hotmail.com

IMG_0688.jpg

IMG_0690.jpg

IMG_0694.jpg

IMG_0697.jpg

Vs: M: Champion Hardwood Classic Seattle SuperSonics Lenny Wilkens

Jea hei :D En muista paidan tarkkaa hintaa mitä maksoi uutena, mutta oli jotain pikkasen alle 100 euroa. Eli ei nyt ihan 10-15 euron eikä myöskään 30 euron paidasta puhuta.
Paita on täysin käyttämätön ja laput ovat vielä tallessa kuten kuvasta voi huomata.
Jos jotakuta hämää se, että paidan väri vaikuttaa kuvissa "kulahtaneelta", voin kertoa että todellinen väri on hyvin kirkas keltainen. (joka näkyy juuri tuossa lappu kuvassa)

oiskos?

Miltäs 35€ kuullostais?

Kyllä täällä on sitten ihme katkeraa/säälittävää porukkaa.. Millään muulla Osto/Myynti palstalla mitä olen käyttänyt, ei ole saman kaltaisia teinejä inisemässä kuinka tuote on heidän mielestään huono tai hinta ei ole oikea.

Keksisitte jotain muuta tekemistä

No mutta joo, jos jotakuta kiinnostaa paita olisi myynnissä nyt hintaan 40€, vaikka näiltä ylläolevilta asiantuntijoilta voimmekin lukea että paidan todellinen hinta on jotain 10e paikkeilla

McHale

Samaa on tässäkin suunnassa ihmetelty. Mitä vittua se muille kuuluu, vaikka pyytäisi kolminkertaista hintaa. Jos ei kiinnosta, niin pitäisi turpansa kiinni :) Hiukan säälittävää yrittää suolata toisen kauppoja vai vituttaako, jos äiti ei anna tarpeeksi viikkorahoja.

Sinuna laittaisin paidan huuto.netiin ja lähtöhinnaksi vaikkapa tuon 40 Euroa.

meikä

tarjoon 50 euroa ja postariT!!!!

meikä sanoi:
tarjoon 50 euroa ja postariT!!!!
Moro

Laitatko sähköpostiini viestiä niin tehdään kaupat. Osoite löytyy tosta profiilistani.

Hetkinen... Miks et ite käytä tota paitaa?

Hullued sanoi:
Hetkinen... Miks et ite käytä tota paitaa?
Vaikka siksi että sinulla olisi jotain kysyttävää. Älä enää kommentoi tähän topikkiin. Kiitos Moi!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.