eli ois Iversonin maajoukkue pelipaita myynnissä... hintaa 50€
tarmo05 Viestejä 1 080 Tou 19, 2007 #4 Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L Tollasii oon nähny intersporteis kautta maan(no aika monessa) Ja hintaa oli 37-43 euroo.
Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L Tollasii oon nähny intersporteis kautta maan(no aika monessa) Ja hintaa oli 37-43 euroo.
HNMKY fever Viestejä 105 Tou 19, 2007 #5 Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L onkos sellanen sininen, tai valkoinen, jossa on sellasii vaakatason punasia raitoja niissä "hihoissa"
Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L onkos sellanen sininen, tai valkoinen, jossa on sellasii vaakatason punasia raitoja niissä "hihoissa"
löytys... Tou 19, 2007 #6 Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L joo.. se on valkonen ja siinä on raitoja! paita on koreillu huoneen seinällä koristeena!
Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L joo.. se on valkonen ja siinä on raitoja! paita on koreillu huoneen seinällä koristeena!
MasterP Viestejä 40 Kes 15, 2007 #7 Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L Saiskos paidasta kuvia ja hiukan lisää infoa?
JJ Sola Fan Viestejä 1 330 Hei 20, 2007 #9 Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L tarmo05 sanoi: Tollasii oon nähny intersporteis kautta maan(no aika monessa) Ja hintaa oli 37-43 euroo. Laajenna klikkaamalla Voi vitsi! Nyt pitää päästä I-Sportiin !!
Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L tarmo05 sanoi: Tollasii oon nähny intersporteis kautta maan(no aika monessa) Ja hintaa oli 37-43 euroo. Laajenna klikkaamalla Voi vitsi! Nyt pitää päästä I-Sportiin !!
Agent Zero Viestejä 55 Elo 1, 2007 #10 Vs: M: USA:n maajoukkueen pelipaita, Kokoa L nyt on alet kaikenlisäksi