Koripallo.com

Malmin palloiluhalli

Heissan!

Onko kellään tietoa, kuka omistaa Malmin palloiluhallin, tai kuka sitä pyörittää? Olen netistä löytämääni puhelinnumeroon koittanu soitella useita kertoja viime kuukausien aika, eikä kertaakaa ole vastattu. Yritän selvittää, että onko hallilla vapaita vuoroja, jolloin kuka tahansa voi siellä käydä heittelemässä/pelaamassa ilman että kuuluu seuraan. Asun suht lähellä hallia, olen muutaman kerran käynyt paikanpäällä kysymässä, mutta ainoat ihmiset ketä olen tavoittanu ovat olleen ulkopuolisia valmentajia, joilla ei tietoa ole. Ainoa nettisivu joka hallilla on, on päivitetty viimeksi vuonna 2000.

Näyttäisi siltä, että seurojen vuorot alkavat vasta neljän-viiden aikaan iltapäivällä ja ennen tätä halli olisi tyhjillään, tietääkö kukaan voiko tuolloin sinne mennä itsekseen heittelemään ja paljonko tämä maksaa?

dffdf

Vs: Malmin palloiluhalli

Kyllä siellä ainakin viikonloppuisin on aina tilaa ollut. Monta kertaa ollaan siellä käyty pelaamassa, eikä maksa mitään. En tosin tiedä mikä on virallinen käytäntö.
(ww w.) directa.fi/yritykset/907378/Malmin+Palloiluhalli+Oy/

Kiitos vastauksesta!

Viikonloppusin tuolla näyttää olevan aika paljon pelejä, ainaki parkkipaikka on ääriään myöten täynnä. Pitää käydä joku aamu kokeilemassa, jos olis tilaa. Ootteko vaan kävelleet sisään ja menneet suoraan heittelemään? Ilmeisesti tuolla ei paikan päällä oo ketään henkilökuntaan kuuluvaa, ainakaan jatkuvasti? Tietääkö joku tarkempia aukioloaikoja, eli siis onko ovet aamusta asti auki?

vastaus

SmokeR sanoi:
Kiitos vastauksesta!

Viikonloppusin tuolla näyttää olevan aika paljon pelejä, ainaki parkkipaikka on ääriään myöten täynnä. Pitää käydä joku aamu kokeilemassa, jos olis tilaa. Ootteko vaan kävelleet sisään ja menneet suoraan heittelemään? Ilmeisesti tuolla ei paikan päällä oo ketään henkilökuntaan kuuluvaa, ainakaan jatkuvasti? Tietääkö joku tarkempia aukioloaikoja, eli siis onko ovet aamusta asti auki?

Tuntuu aika hassulta, että kukaan ei vastaa. Jospa ne tyypit tulee kolostaan esiin niin, että menet ja heittelet vapaasti... :)

geggone

vastaus sanoi:
Tuntuu aika hassulta, että kukaan ei vastaa. Jospa ne tyypit tulee kolostaan esiin niin, että menet ja heittelet vapaasti... :)

Tuo hallin numero on itse asiassa hallin kiskan puhelinnumero, eli sieltä vastaa kiskan myyjä jos on paikalla.

jere

malminpalloiluhalli on auki maanantaista perjantaihin 10.00-17.00 menkää ihmeessä paa ohjaaja on tummaihoinen mishell hän on ohjaaja siellä!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.