Koripallo.com

Me halutaan Joelle torkkupeitto

Kun ei yllä pito ole mitään saanut aikaiseksi .

Me mietitään miten palkitaan Joe .

Vs: Me halutaan Joelle torkkupeitto

Kyllähän Ylläpito yhtenä Jouluna minulle ihan oikean lahjan lähetti. Kiitos siitä. Liekö omistajat vaihtuneet, kun parina viime vuotena ei ole edes Hyvän Joulun Toivotusta tullut?

Mutta mites pojat olisi orkkupeitto? Sellainen olisi kiva. Ja onko niitä edes näin vanhalle myynnissä?

JOEN SUU sanoi:
Kyllähän Ylläpito yhtenä Jouluna minulle ihan oikean lahjan lähetti. Kiitos siitä. Liekö omistajat vaihtuneet, kun parina viime vuotena ei ole edes Hyvän Joulun Toivotusta tullut?

Mutta mites pojat olisi orkkupeitto? Sellainen olisi kiva. Ja onko niitä edes näin vanhalle myynnissä?

Ei kai me sulle armejan kamaa toimiteta
;D

Kaikki otetaan vastaan, jos ilman saadaan. Vaikka matolääkkeet tai suolihuuhtelu.......

Hyvä täällä ei viinaa jaeta .Mölleria saa jos ei peitto kelpaa

Nyt pitää käyttää bisnesvaistoa: sanoi ylläpito, kun vanhusten hoivapalveluyritystä pystyyn pykäsi. Eli nämäkin sivut pysyvät pystyssä sponsorituloilla. Siispä JOE:nkin kannattaisi hommata itselleen sponsori. JOE:lle sellainen kaalimato.comin vilkkuva banneri jokaiseen viestiin allekirjoitukseksi välkkymään. Varmaankin tuo kyseinen verkkokauppa voisi JOE:lle lähettää omia tuotteitaan korvaukSEKSI tästä (laitoin vähän isoja kirjaimia, jotta Jokeryt ja muut juniorit tajuaa mistä puhutaan). Ainakin muutaman hieromasauvan, jolla voisi hartioita hieroa, hän siitä korvaukSEKSI saisi.

Itse kun olen ollut sellainen ainainen perässähiihtäjä, niin onko ne hieromasauvat hyvät rivakasti hiihdettäessä?

Muuten, kun nykyään on keksitty vaikka minkälaisia suksia, niin löytyyköhän hieromasuksia, kun kerran hieromasauvojakin on?

Tarkoittko nyt mäessä vain pitkän matkan kestosiä systemiä ;D

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

JOEN SUU sanoi:

Taloudelliset ajat ovat olleet niin tiukat että kaikki ylimääräiset kulut on vedetty minimiin. Muuten ei olisi rahat riittäneet Ylläpidon Bahaman-matkoihin tai uuteen Jaguaariin. Sitäpaitsi ko. kaudella sitä lahjaa todella tarvittiin teillä päin.

Kahtellaan jos tässä pitäisi taas lahjoa joku käyttäjä. Ehkä joku lahjaton.

Juu. Kyllähän noilla kriteereillä minä en mitään tarvitse. Anna vain lahjattomille. Tosin lienee vaikeaa seuloa sitä kaikkein vähiten saanutta? On niitä sen verran paljon kuitenkin.

Ylläpito. sanoi:
Taloudelliset ajat ovat olleet niin tiukat että kaikki ylimääräiset kulut on vedetty minimiin. Muuten ei olisi rahat riittäneet Ylläpidon Bahaman-matkoihin tai uuteen Jaguaariin. Sitäpaitsi ko. kaudella sitä lahjaa todella tarvittiin teillä päin.

Kahtellaan jos tässä pitäisi taas lahjoa joku käyttäjä. Ehkä joku lahjaton.

Hommatkaa vain se torkkupeitto. Tulee ihan tarpeeseen, kun ei jaksa valvoa enää nykyisin edes puolille öitä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.