Koripallo.com

MIAMI HEAT!!!

Olen kannattanut Miami Heatia jo 80-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Heat-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Miami Heatia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Los Angeles Lakersia. Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Miami Heat on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt Dwyane Waden jengiä kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni LeBronin uutta joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Miami Heat on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

AINT NO ONE GONNA STOP KING JAMES NO MORE!!!

GOAT!!!

Vs: MIAMI HEAT!!!

Dr Jekyll and Mr Hyde-syndrooma iskenyt taas Analyytikkoon?

Nenä74

Mahtaako kukaan tajuta King Jamesin ylläolevan viestin olevan yksi terävimmistä ja pisteliäimmistä mitä on vähään aikaan nähty? Toki piikki olisi voitu piilottaa paremmin, mutta eiköhän KJ tässä sisäistänyt KP.comin hengen tulevien vuosien ajalta.

Internetin peruskurssi (osa 1):

Tuo King Jamesin (nyk. Koripalloanalyytikko #1) kirjoitus on variaatio Futisforum2:n bandwagon-kannatusta kommentoivasta klassikosta, eikä sinällään sisällä mitään uutta läpimurtoa menestyksen perässä juoksijoiden mielenliikkeiden tutkimuksen saralla.

[quote author="nimim. Böördi futisfoorumilla"]Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Pool-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Manua.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Liverpool on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että LFC on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.[/quote]

Olisiko aika jo vapauttaa minut kirjoittamaan muillekin alueille? Nimittäin viestihistoriaania retroperspektiivissä tutkivat analyytikot huomaavat varmasti King Jamesin olevan tämän palstan tarkkanäköisin kirjoittaja, jonka teksteistä voi peilata useita erilaisia näkökulmia koripallon nimellä kulkevaan peliin ja sen ilmiöihin.

------------------

Uskomatonta, että tämä unelma vihdoin toteutui. Olen pelannut kaverini kanssa NBA 2K10 viime joulukuusta lähtien kaksinpelillä tehden joka kerta fantasy draftin alkuun ja valitsemme aina LeBronin ja Dwyanen joukkueeseemme. Voisi kai sanoa, että tiedän jo ennen tulevan kauden alkua läpikotaisin näiden pelaajien yhteiset ja heikot puolet. Todennäköisesti joku alitajuinen psyykkinen viesti, jonka olen taltioinut päähäni 2008 olympiakisoista virittyi päälle tuohon aikaan ja tavallaan olen viimeisen kahden vuoden ajan tiennyt tämän päivän tulevan. Kun katsoin LeBronin pressiä, oli kuin olisin voinut sanoa yhteen ääneen asiat, jotka hän suustaan päästi. Pelottavaa olla näin vahvasti sisällä toisen ihmisen psyykessä, vaikka henkilökohtaisesti emme toisiamme tunne kuin ehkä astraalitasolla.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.