Koripallo.com

Mitä aluetta parantaisi itsessäsi?

Bang!! Lampun henki antaa sinulle mahdollisuuden parantaa huimasti yhtä näistä ominaisuuksista. Mink

• Äänestäjiä
    43
Ja kommenttia miksi juuri tätä taitoa.

Ps. Otsikosta puuttu T-kirjainn siinä pitäisi luke parantaisit. Pahoittelut. Ja Lampunhenki on varmaan yhteen? Olen tyhmä tiedän.

Vs: Mitä aluetta parantaisi itsessäsi?

Selailin vaihtoehtoja ja olin pitkään 1vs1-pelaamisen - etenkin puolustamisen - kannalla, kunnes törmäsin viimeiseen.

Ei voi liikaa korostaa kamasutran merkitystä. Koripallossa. 8)

Batman sanoi:
Selailin vaihtoehtoja ja olin pitkään 1vs1-pelaamisen - etenkin puolustamisen - kannalla, kunnes törmäsin viimeiseen.

Olen pituuteen ja ''koripallon'' nautittavuuteen jo panostanut...

Batman sanoi:

Mutta millaisia (koris)treenejä pidetään silloin, kun kehitetään tulevia kamasutran mestareita? Ja kuinka monta valmennettavaa / valmentaja (ilmeisesti meluiten jo kokenut kamasutran mestari) olisi optimaalinen tilanne? Ja montako toistoa pitää tehdä?

Haades sanoi:
Ja montako toistoa pitää tehdä?

Uskoakseni tuollaiset 15-30 min päivässä riittänee ja yksi kerrallaan.

Scarface2 sanoi:
Uskoakseni tuollaiset 15-30 min päivässä riittänee ja yksi kerrallaan.
Monet saa hyviä tuloksia yksinharjoittelullakin, tosin se voi olla vaativaa..

jessi sanoi:
Kiitos pituutta lisää, onnistuuko?
tunnen luotettavan noitatohtorin

Heittotaidon valitsin koska: se on tärkeä ja hyödyllinen koripallossa. Etenkin PT-koripallossa.

jessi sanoi:
Ketä suosittelisit?
Matami Mimmiä. Omalla kohdallani tuli se 5 senttiä lisää.

Pomppua. Mikäs sen parempaa kuin napsia levypalloja, ja upottaa donkkeja.

wololo

Pomppua tietty! Parempi asema levyreissä, ja blokkaaminenkin olis helpompaa kun sais korkeelta jysäyttää!

Pomppua

Camoon heittoa kuitenkin Hyviä heittäjiä ei ole koskaan tarpeeksi. Hyvällä heitolla 1-1 hyökkääminen helpottuu eikä levypalloja tule 8)

Pomppua kannattaa aina treenata ja parantaa, sillä pelitilanteessa vastustajalla ei ole yleensä minkäänlaista hajua vieraan pelaajan ulottuvuudesta. Levypallotilanteet, heitontorjunnat ja lay upit helpottuvat, kun aina löytyy niitä jotka aliarvioivat vastustajan fyysisyyden.
Sanoo lyhyt ja paksu, mutta kimmoisa kaveri.

Vastasin levypallot. Tohonkin voisi RAKSITTAA eikä VALITA YKSI. Löysin muutaman muunkin jota voisin parantaa esim. pomppu, koska sehän tunnetusti on eduksi levypalloissa. Koripallossa on myös taito olla röyhkeä ja kova. Voi olla kuinka vahva ja kova hyvänsä, mutta on taito osata käyttää kovuutta esim. juuri näissä levyreissä, 1vs1 tilanteissa ja puolustuksessa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.