Koripallo.com

Miten voisin katsella NBA-otteluita antennitaloudessa

Kuka osaisi neuvoa miten päästä katselemaan NBA-otteluita antennitaloudessa? Maxivision digiboksin avulla voisin ostaa Canal + -paketin, mutta jonkin nettiartikkelin mukaan Maxivisionilla ei voi tallentaa Canal + -ohjelmia ja keskellä yötä ei tule suoria otteluita katsottua. Alkaa jo tässä epätoivo tulla näiden erilaisten kanavapakettien kanssa, en yhtään ihmettele, että niistä on otettu usein yhteyttä Kuluttajavirastoon! Maksava asiakas löytyisi, vaan ei löydy tarjontaa.

Vs: Miten voisin katsella NBA-otteluita antennitaloudessa

Saatat tän mahdollisuuden jo tietääkin, mutta... itse oon käyttäny jo vuosia NBA League Pass -palvelua. Näkyy kaikki matsit viimeistä finaalia myöden ja kuvanlaatu on hyvä.
http://www.nba.tv/nbatv/

Palvelun voi ostaa pikkasen ennen kauden alkua

Edit: Siis tuohan on nettistreami, ei mikään antennipaketti

Kiitos vinkistä, en tiennyt tuosta mahdollisuudesta. Pystyykö sitä kautta katsomaan pelejä jälkikäteenkin vai ainoastaan livenä?

Sekä livenä, että jälkikäteen.

Mikähän tuon hinnaksi asettuu. Viime kaudella taisi olla siinä 150eoohin paikkeilla, mutta olikin tynkäkausi. Meneekö yli 200?

Asiakeskustelija sanoi:
Mikähän tuon hinnaksi asettuu. Viime kaudella taisi olla siinä 150eoohin paikkeilla, mutta olikin tynkäkausi. Meneekö yli 200?

Ei pitäisi mennä yli 200. Tulee kuitenkin olemaan jälleen jokaisen sentin arvoinen.

L.S

joo, ehdottomasti joka sentin arvonen. oikeestaan pelkkää hyvää sanottavana league passista, mitä nyt välillä vähän ruuhkien takia on joskus (harvoin) tökkiny.

Hinta oli viime kaudella 34.80 kuukaudelta. Tänä vuonna todennäköisesti kuukausihinta on pikkusen pienempi koska kuukausia on enemmän.

Mr Brown sanoi:
Saatat tän mahdollisuuden jo tietääkin, mutta... itse oon käyttäny jo vuosia NBA League Pass -palvelua. Näkyy kaikki matsit viimeistä finaalia myöden ja kuvanlaatu on hyvä.
http://www.nba.tv/nbatv/

Palvelun voi ostaa pikkasen ennen kauden alkua

Edit: Siis tuohan on nettistreami, ei mikään antennipaketti

Mahtava paketti, mutta jos harrastaa paljon livevedonlyöntiä niin streameissa saattaa olla selkeitä viiveitä.

Nyt on tullut League Pass myyntiin. Hinta on 167,93€ koko kausi sisältäen kaikki pelit, myös finaalit. Ihan kohtuullinen hinta mun mielestä.

Mr Brown sanoi:
Nyt on tullut League Pass myyntiin. Hinta on 167,93€ koko kausi sisältäen kaikki pelit, myös finaalit. Ihan kohtuullinen hinta mun mielestä.

Lisäksi sähköpostiin tupsahti "As a previous subscriber, we're rewarding your loyalty with a special 15% discount." joten ei paha hinta ollenkaan.

The Game sanoi:
Lisäksi sähköpostiin tupsahti "As a previous subscriber, we're rewarding your loyalty with a special 15% discount." joten ei paha hinta ollenkaan.

Sama täällä. Saletisti maksuun

Tulipa tuossa mieleen, että näyttääkö Cmore (Canal+) tulevalla kaudella jälleen NBA otteluita? Toivottavasti...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.