Koripallo.com

Molten Palloista!

Eli nämä Moltenin pallot.
MISSÄ hitossa näitä myydään?!

Olen kytännyt Turussakin useassa paikassa, mutta ei ole. Salossa ei ole. Raision myllyssä ei ole.
Itse en netistä viitsisi tilata.

Ihmiset hyvät kertokaa nyt missä näitä myydän?
Myydäänkö niitä Scaniassa, niinkuin taru kertoo...

Mm. Pekingin olympialaisissa on käytetty.

Vs: Molten Palloista!

Eieieieieie Moltenin pallothan ovat aivan kauheita!!? Ei minkäänlaista touchia käteen. Mutta palloja löytyy melko vähän suomesta, ellet sitten turnausten yhteydestä tai maahantuojalta löydä. Onneksi sillä monet joukkueestamme halauaisivat ostaa kyseisen pallon.

Omasta mielestäni pallossa on todella hyvä pinta, ei ollenaan huono. Joten jos vain tiedätte jonkun paikan kertokaapas se tänne.

Itsekkin olen vähän katsellut tota Moltenin palloo, koska siinä on oikeasti hyvä touch, eipä vaan ole sellaista palloa löytynyt!

Klee sanoi:
Itsekkin olen vähän katsellut tota Moltenin palloo, koska siinä on oikeasti hyvä touch, eipä vaan ole sellaista palloa löytynyt!
Molten on ihan ok pallo, mutta hei hyvät ystävät! Oletteko niin tyhmiä, että kun telkkari näyttää pallon, haluatte kirkuen nimenomaan sen. Ihan samanlainen pallo, kun muutkin. - Raha ratkaisee ja näyttää siltä, että rahvasta viedään niin kuin litran mittaa ajasta toiseen.

moolltteen

on molttenilla hyviä palloja mutt ÄLÄ missään nimessä sitä palloa osta jota esim. pekingissä käytettiin. sitä ei tarvitse edes pomputtaa kun se on niin ylikimmoissa. itse olen tainnut tottua itse sitä palloa pomputtamaan :D osta joku muu moltteni... ja asiasta samankaltaiseen, saako wilson jet-mallisia palloja mistään?

Jep jep

Kyllähän niitä saa. Vantaanportin sportiasta oman kappaleen poimin juuri muutama viikko sitten

Ei pallo omistajastaan peluria tee. Lihakaupasta saa sianrakkoja ja -keuhkoja halvalla --> täytä ilmalla---> halpa koripallo.
Älkää nyt hyvät ihmiset ostako mitään turhaa palloa! Tai no, mikäs siinä jos raha kasvaa puissa.

Laivalla tallinnaan vaan ja sieltä muiden tuliaista ohessa semmoinen mukaan...

Täällä paikallisella urheilutalolla suunnilleen joka pallo on Molten. Ja niillä pelaa mielestäni aikas hyvin, ei sen kummempia kuin muutkaan pallomerkit. Hieman raskaampia kuin useimmat muut kenties.

Nero sanoi:
Täällä paikallisella urheilutalolla suunnilleen joka pallo on Molten. Ja niillä pelaa mielestäni aikas hyvin, ei sen kummempia kuin muutkaan pallomerkit. Hieman raskaampia kuin useimmat muut kenties.
Raskaampia? Mielestäni ne ovat kaikkein kevyimpiä. Mene ja tiedä.

sapeed sanoi:
Raskaampia? Mielestäni ne ovat kaikkein kevyimpiä. Mene ja tiedä.
Riippuu kai vähän yksilöpalloistakin... Löytyy varmaan moneen junaan noita painoja.

Täältä löytyy!

Somekind A Jordan. sanoi:
Eli nämä Moltenin pallot.
MISSÄ hitossa näitä myydään?!

Olen kytännyt Turussakin useassa paikassa, mutta ei ole. Salossa ei ole. Raision myllyssä ei ole.
Itse en netistä viitsisi tilata.

Ihmiset hyvät kertokaa nyt missä näitä myydän?
Myydäänkö niitä Scaniassa, niinkuin taru kertoo...

Mm. Pekingin olympialaisissa on käytetty.

Moi!

Täältä löytyy basketballshop.com (Ruotsi) ja katso kohdasta "Equipment"

:) ;)

rööriroope sanoi:
Ei pallo omistajastaan peluria tee. Lihakaupasta saa sianrakkoja ja -keuhkoja halvalla --> täytä ilmalla---> halpa koripallo.
Älkää nyt hyvät ihmiset ostako mitään turhaa palloa! Tai no, mikäs siinä jos raha kasvaa puissa.
Sä oot kyllä nii helvetin fiksu taas ettei kyllä paremmasta väliä... Mun mielestä Molttenit on kyllä hyviä palloja, mut eniten kyl pidän spaldingeista. Eipä noita Moltteneita ainakaan stadissa päin oo näkyny, menee netti tilaukseks. Basketballshop.com on hyvä, hyvä palvelu ja itse aina saanut jotain mukavaa krääsää kuten juomapulloja ja hikinauhoja.

jaaa

kannattaa miettiä haluaako ton pallon... Nuohan on sisä/ulkopalloja = valmistettu kumista. kaverilla on tollanen eikä käytä sitä edes harkoissa kun on huono pinta. plussaa vain se, että pallosta kuuluu hienompi ääni kun heittää sukkana sisään :)(ja että käytettiin Pekingissä...)

lolululo

Tietääkö kukaan mitään eurooppalaist netti-kauppaa missä myydään shooter sleevejä?!

lolululo sanoi:
Tietääkö kukaan mitään eurooppalaist netti-kauppaa missä myydään shooter sleevejä?!
Hullued tietää!

rööriroope sanoi:
Hullued tietää!
Minäkö?
Kiitos tästä luottamuksesta!
En tiedä mistä shoot sleevejä saa..

lolululo

Jo joku sattuis tiettä jnku eurooppalaisen netti-shopin mis shooter sleevei myydään ni kertokaa!!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.