Varmaan sen n. 15 putkeen keskiarvoksi. Sekin riippuu ihan heittäjästä. Jotkut heittävät tasaisesti sen pari kolme huti puolesta sadasta, kun toisilla tulee ennemmin niitä kuudenkymmenen putkia ja sitten 10 heittoa putkeen ohi. Ja enpä sanoisi kahtatoista vielä suuureksi putkeksi vapareissa, kun itsellä on uudelta kolkilta paras putki 11 ja sitäkin olen koittanut niissä muutamassa paikassa, missä on uudet viivat laitettu.kalle sanoi:Oho . Sitten pitää vielä harjoitella. Ajattelin, että oon jo kova tekijä kun heitin 12. Edellinen ennätys oli tosin 7... JOS vaikka perus-seurapelaaja tätä harrastaisi, niin montako hän tyypillisesti heittäisi?
Tuohonkin pätee se heittäjätyyppi. Eli on niitä jotka latovat putkia ja sitten kun se keskittyminen kerran herpaantuu tulee monta hutia pienen ajan sisään. Sitten on taas niitä jotka heittävät jatkuvasti sen 18-19/20satoja sanoi:kyllähän nuo aktiivisesti harjoittelevat hyvät heittäjät upottavat yli 100 putkeen jos oikeen keskittyy. ei toki pelitilanteessa
.C. sanoi:Varmaan sen n. 15 putkeen keskiarvoksi. Sekin riippuu ihan heittäjästä. Jotkut heittävät tasaisesti sen pari kolme huti puolesta sadasta, kun toisilla tulee ennemmin niitä kuudenkymmenen putkia ja sitten 10 heittoa putkeen ohi. Ja enpä sanoisi kahtatoista vielä suuureksi putkeksi vapareissa, kun itsellä on uudelta kolkilta paras putki 11 ja sitäkin olen koittanut niissä muutamassa paikassa, missä on uudet viivat laitettu.
Olen saanut, vaikka myönnän että tuskin kovin usein onnistuisi. Olen kyllä heittänyt uudelta myös sen 20+ putkeen huti, mutta kun saa sen putken päälle niin ihan realistinen tuo nyt on. Ja siis 11 oli ihan tyhjässä salissa, ei missään pelissä yms.joopajoo sanoi:joo vittu varmaa oot saanu 11 kolkkii putkee uudelt :
.C. sanoi:Olen saanut, vaikka myönnän että tuskin kovin usein onnistuisi. Olen kyllä heittänyt uudelta myös sen 20+ putkeen huti, mutta kun saa sen putken päälle niin ihan realistinen tuo nyt on. Ja siis 11 oli ihan tyhjässä salissa, ei missään pelissä yms.
kyl iha hyvin voi 11 kolkkii heittää uudelt kolkilta peräkkäin, jos saa rytmin päälle. ei se niin paljon ole.C. sanoi:Olen saanut, vaikka myönnän että tuskin kovin usein onnistuisi. Olen kyllä heittänyt uudelta myös sen 20+ putkeen huti, mutta kun saa sen putken päälle niin ihan realistinen tuo nyt on. Ja siis 11 oli ihan tyhjässä salissa, ei missään pelissä yms.
joopajoo sanoi:älä jauha paskaa ;D