Koripallo.com

MVP 2008

Kuka on mielestäsi MVP 2008?!

• Petri Virtanen

Ääniä: 8 5,6%
  • Adrian Henning

Ääniä: 10 7,0%
  • Josh Gonner

Ääniä: 6 4,2%
  • Tyson Pattersson

Ääniä: 2 1,4%
  • Wayne Bernard

Ääniä: 2 1,4%
  • Corey Smith

Ääniä: 42 29,4%
  • Petteri Koponen

Ääniä: 22 15,4%
  • Jukka Matinen

Ääniä: 5 3,5%
  • Mark McCarroll

Ääniä: 5 3,5%
  • Anthony Bennett

Ääniä: 1 0,7%
  • Pierre Jallow

Ääniä: 0 0,0%
  • Ville Mäkäläinen

Ääniä: 3 2,1%
  • Damon Williams

Ääniä: 12 8,4%
  • Antero Lehto

• Glenn Stokes

• Jussi Kumpulainen

Ääniä: 13 9,1%

• Äänestäjiä
    143
Vs: MVP 2008

Kyllä Corey Smith sais tuon pystyin saada... kaikkein monipuolisin ja lahjakkain kaveri, oli kyllä loistovalinta Kouvoilta!

Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta MVP-pysti voi mennä ainoastaan kotimaiselle pelaajalle? Ainut mihinkä ulkomaalaiset voidaan valita on finaalien MVP sekä vuoden ulkomaalaisvahvistus?

No jos se on kerta et pitää olla Suomalainen niin sitten se on joko Koponen tai Sten.Koposta itse veikkaisin.

Mahtidonkki sanoi:
Pete, Pete Peteeeeeeeeeeeeeeee............. :)
Kyllä Pete pelimies on ja hyvä sellainen onkin. Jotenkin näyttäisi miehen paras terä alkavan tylsyä kuitenkin - ja aina isojen pelien koittaessa.. Onko hänen "kohtalonsa" olla aina väärään aikaan väärässä joukkueessa???

Suomalaisista Koponen ja Ulkomaalaisista ylivoimaisesti Glenn Stokes :) hyvänä kakkosena Damon Williams ja kolmantena itse kuningas Corey Smith.

korikonkari sanoi:
Suomalaisista Koponen ja Ulkomaalaisista ylivoimaisesti Glenn Stokes :) hyvänä kakkosena Damon Williams ja kolmantena itse kuningas Corey Smith.
Glenn Stokes ;D Kun oikeasti pitäisi alkaa pelaamaan, niin äijä on aivan umpisurkea.

adu

Suomalaisista sanoisin Sten,Ilmonen,T.Heinonen tai "NBA"Koponen

Joo kyllähän se vissiin suomipoika pitää olla, mutta pitääkö MVP valita
mestarijoukkueesta, vai saako siinä olla kaikki jengit mukana?

adu

Nike sanoi:
Joo kyllähän se vissiin suomipoika pitää olla, mutta pitääkö MVP valita
mestarijoukkueesta, vai saako siinä olla kaikki jengit mukana?
MVP voi olla mistä vain joukkueesta(tietääkseni) ja finals MVP on (tietääkseni) mestarijoukkueesta.

Airball sanoi:
Mitä se punakuono on muka tehnyt?

Et ole varmaan sattunut huomaamaan kuinka namika dominoi tällä hetkellä ilman peten pisteitäkin? Pete on ollut ennen sellaisissa joukkueissa jossa on joutunut ottamaan ratkaisijan viitan itselleen, mutta namikassa sitä ei tarvitse ottaa koska joukkueessa on 5 pelaajaa jotka pystyvät ratkaisemaan otteluita. Pete on pelimies isolla P:llä! Ja namika on joukkue isolla J:llä, joka vie tänä vuonna mestaruuden Joukkueena!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.