Ainakiin neljä miesten SM-sarjapelaajaa oli mukana ja sen lisäksi siellä oli kahdeksan ulkomaalaista. EI siis omat joukkueen tytöt saaneet yhtään peliaikaa...
Mä olen vähän vihainen. Mutta ei kai se mitään haittaa. Jokainen pelatkoon valitsemallaan tasolla, mun mielestä mestikkapelureita ei pitäisi peluuttaa 2.div, jos ne kerran on valinnu sarjakseen SM:n. Mutta se on vaan mun mielipide.
Eihän siinä pelissä edes pelannut mitään sm-pelaajia niin että tää on ihan turha keskustelu.Jotain pinjalaista vaan harmittaa kun hävisivät paremmalleen!
Eihän siinä pelissä edes pelannut mitään sm-pelaajia niin että tää on ihan turha keskustelu.Jotain pinjalaista vaan harmittaa kun hävisivät paremmalleen!
tuskin kukaan pinjalainen täällä valittelee,: ) kuitenkin sen verran vanhempaa ja kypsempää porukkaa
jotenkin tuntuu et joku namikan junnu halus saada huomiota ja kehuja voitosta.
Ja eihän sitä loppuikää voi sm:s pelaa, ja eihän viime vuonna ykskään pinjan pelaajista pelannut sm:s.
Jotain rajaa näihin aiheisiin!
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.