vieras
kuka tietää mssä mennään ko. kisassa ?
ketä mukana ja niin edelleen ?
ketä mukana ja niin edelleen ?
Koripallo-ottelussa on usein pelaajia vierekkäin, jolloin pituuksien vertaaminen on kohtuullisen helppoa normaalin näkökyvyn omaavalle ihmiselle. Naisten SM-sarjajoukkueen jenkkivahvistukselta ainakin minä odottaisin parempaa mitä tänään näin. Mitchellin kokoisen pelaajan pitäisi pystyä parempaan mm. levypallopelaamisessa, jossa hän oli melkoisen kuutamolla. Samoten puolustuspäässä hän oli laiskahko vaikka pujottelukeppi -nimitystä en käytäkään.stadilainen sanoi:Missä mittasit ja mitä tarkoitat paremmallla ?
Tre sanoi:Rahola-HNMKY 61-49
Ainakaan näitä alkupään pelejä ei ilmeisesti näy tulospalvelussa.. harmiPro sanoi:Onko tosiaan niin, ettei näitä suomencupin matseja ole livetulospalvelussa..?
Kyllä olen samaa mieltä, ei tuollaisella pelillä SM-tasolla pärjää. Ja tässäkin ottelussa hyvin niukasti.Vanda - Kervo sanoi:Koripallo-ottelussa on usein pelaajia vierekkäin, jolloin pituuksien vertaaminen on kohtuullisen helppoa normaalin näkökyvyn omaavalle ihmiselle. Naisten SM-sarjajoukkueen jenkkivahvistukselta ainakin minä odottaisin parempaa mitä tänään näin. Mitchellin kokoisen pelaajan pitäisi pystyä parempaan mm. levypallopelaamisessa, jossa hän oli melkoisen kuutamolla. Samoten puolustuspäässä hän oli laiskahko vaikka pujottelukeppi -nimitystä en käytäkään.
wwwwwwww sanoi:Tässä vaiheessa on mukana vielä alasarjojen sakkeja, joilta ei voida odottaa tilastointivalmiutta saati sitten laajakaistayhteyksiä.