Koripallo.com

Namika Lahti - KTP 08.10 Klo. 18.30 UK !

Eli huomenna KTP matkaa Lahteen ja otteluhan telvisioidaan. Viime kaudella pelit menivät kotivoittoisasti tasan 2-2, mutta joukkueet ovat muuttuneet ja varmasti mielenkiintoinen kamppailu tullaan näkemään. Toivotaan että KTP:n jenkkikolmikko hiljentäisivät epäilyt fanien keskuudessa ja onnistuisivat hyvin.

Lauantaina Spiveyllä 7 menetystä, nyt vähintään neljä pitäisi saada pois.

McClendonilta odotetaan muutakin kun niitä toivotaan toivotaan fade-away heittoja parista metristä.

Myös S. Smithiltä toivoisi samanlaisia varmoja otteita kuin viime kaudella Lappeenrannan riveissä.

Ilmonen on taas tärkeä tärkeä pelaaja huomenna, eli toivottavasti heitot löytävät oikean osoitteen vastustajan koriin.

Pasin, Upin ja Ehon tarvitsee parantaa Lauantaisesta huimasti! Toivottavasti junnut saavat enemmän vastuuta myös.

veikataan kotiinpäin 81-88

Vs: Namika Lahti - KTP 08.10 Klo. 18.30 UK !

Viime kauden välierätappiosta katkeroituneena ( ;) ) toivon voittoa vierasjoukkueella. Mukavinta tällaiselle ei kummankaan joukkueen fanille on kuitenkin se, että peli on tasainen ja viihdyttävä.

Jackson ja Ilmonen varmaan yltyvät melkoiseen heittoralliin...

Rocky

Namikan peli on vielä vähän sekaisin, joten mihinkään helppoon voittoon en jaksa uskoa. Toivottavasti kokonaisuutta olisi kuitenkin saatu sen verran hiottua, että pystyttäisiin pelaamaan hieman kurinalaisempaa hyökkäyspeliä ja ensimmäinen voitto tulisi. Paljon varmasti riippuu myös siitä, että onko Jackson jo skarpimmassa pelikunnossa. Pisteitä en veikkaa, mutta uskon Namikan vievän tän.

Nyt olisi hyvä paikka palata voittokantaan, ja vielä tv-kameroiden edessä. Koska seuraavat kaksi peliä tulevat olemaan todella hankalia (pyrintö ja honka)ja nuo häviämällä tarkoittaisi KTP:lle jo neljän ottelun häviöputkea heti kauden alkuun (+ tietysti cupin häviö Topolle kuudentena).

Kyllä, KTP Basketilla on putki päällä, ja se jatkuu, jatkuu, jatkuu... Tänään Lahti voittaa vähintään 15 pisteellä.

Pelistä tulee erittäin tiukka, mutt minä uskon KTP:n voittavan tänään numeroin 86-93:D

Jotenki sellanen kutina on nyt, että Namika hoitaa tän matsin +10 pisteellä.. Davont Jacksonin luulisi olevan tänään pallovarmemmassa kunnossa ;). Uskon myös, että Davont löytää heittojyvän ja pistää urkin sekaisin :-*

Kyllä mun mutulla rahat sijoitettaisiin tässä ottelussa KTP:lle, koska ajattelen pelin kuitenkin todella tiukaksi, joten Kotkan kerroin kyllä houkuttaa. Muutamia visioita... Lahden joukkuepuolustus ei hirmuisesti ole muuttunut viimekaudesta, mutta siinä on joka ukolla tärkeä rooli. Se, että onko jackson jo mukana joukkuepuolustuksessa voi aika tarkkaankin määritellä ottelun lopputuloksen. Lahdellahan oli viimekaudella vielä ihan hyvät ja roolitukseen sopivat ulkomaalaiset vaskys, bokrakos takamiehinä ja korinalla herrat Holmes ja Scruggs. Hirmuisesti on haukkuja tullut lahden omilta kannattajilta, että nämä joukkueen jenkit ei oikein vielä vakuuttaisi (tähän jacksoniinhan on nyt kohdistettu hyviä odotuksia, mutta siis tarkoitan herroja jallow ja ed). Toisaalta eipä Kotkastakaan ole ilon huutoja kuulunut, kun joukkueesta lähteneet ingram, foreman ja fields on paikattu smith, mclendon ja myllylä akselilla (kaikki saa päätellä itse, että onko heikennytty vai vahvistuttu). KTP hukkasi 17pts johdon Kouvolassa, joten Lahti saa todella äkäisen lauman vieraakseen. Kaikki respecti täältä kyllä Lahdelle, kun Honkaa vastaan menivät jatkoajalle, mutta minä nostelen tässä vielä kissaa pöydälle..... Elikkäs mielestäni honka-lahti pelin tilastosta puuttui kotijoukkueelta juurikin williamsin ja hickeyn panos viimekaudesta, joten honkaa vastaan tasuri ei välttämättä ollutkaan niin kova meriitti......

Noh, muistakaa vaan, että taas mun visioita, joten ei saa suuttua jos fanitus painaa liikaa läpi....

Kyl Lahti tänää vie. Kova vääntö varmasti luvassa, mun arvaus on että Lahti voittaa 90-82.

Kyllä mä Lahteen uskon. 85-79.

Viime kauden TV-pelejä muistellen, ei mitään näyttävää korista oo luultavimmin tiedossa.
Kauden toinen peli ja heti kameroiden eteen...Joko toinen onnistuu kaikessa ja toinen
ei missään, jolloin seurauksena on taululla rumat luvut, tai sitten kumpikaan ei
onnistu missään. Itse veikkaan jälkimmäistä ja Lahti vie pisteet niukasti ruman pelin jälkeen 89-80

Mikä on SM-sarjan menetysennätys? Spiveyllä kolmessa minuutissa kasassa 4kpl.

Kyllä on upeaa peliä Kotkan joukkueelta. McClendon näyttää jälleen täydelliseltä turistilta tuolla. Lahti heittää kyllä murhaavasti sisään, ja kun KTP ei pääse ollenkaan korin alle, niin olen tyytyväinen jos KTP häviää alle 20 pisteellä. PERKELE :mad:

Ray Ailus. Tiedän että luet tätä koripallofanien yhteistä sivustoa. Olet tunnustanut sen itse. KAIKKI KOLME VAHVISTUSTA VAIHTOON :mad:

Tämä on syksyn aikana vasta toinen Namikan pelin, jonka näen. Ero viikon takaiseen cup-peliin on valtava. Ihan kuin kentällä olisi eri joukkue. Voiko tuo Ed Williams oikeasti muka olla sama mies, joka pelasi viikko sitten? Ei uskoisi.

Hirveästi ei pitäisi näköjään spekuloida näitä matseja, kun ei edes ole joukkueita nähnyt... KTP on kyllä noilla vahvistuksilla selkeästi surkeampi, kuin viime kaudella, joten vähän joutuu ihmettelemään, että erittäin moni valmentajistakin nosti KTP:n potentiaaliseksi mitaliehdokkaaksi.. Ei noilla jenkeillä, ei millään....

Magius sanoi:
KTP potentiaaliseksi mitaliehdokkaaksi.. Ei noilla jenkeillä, ei millään....

Sama, mutta kun valmentaja tahtoo nämä pitää, niin minkäs teet. Varmasti vekkuleita kevereita saunailloissa tai jotain, mutta kentällä noilla ei tee mitään.

Reiskan naama punoitti jo siihen malliin, että viimeistään neljännellä jaksolla päästä katkeaa muutama verisuoni. Eivätpä kyllä nämä Kotkan vahvistukset ole hirveästi säväyttäneet toistaiseksi, varsinkin McClendonilla näyttää olevan tosi huono päivä, ellei sitten aina pelaa noin surkeasti...Lahden Williams taas on parantanut tasoaan rutkasti sitten Salon harkkaturnauksen, missä näin miehen ensimmäisen kerran. Ei tosiaan uskoisi samaksi pelaajaksi.

Yhdyn kotkalaisten toiveisiin jenkkien vaihtamisesta. KTP kaipaa rutkasti lisää liikkuvia ja urheilullisia pelaajia. Jalat eivät näytä riittävän puolustuksessa eikä hyökkäyksessäkään.

Huh, onneksi KTP napsi vielä lopussa levypalloja, niin ei mennyt veikkaukset tappiolle. 2.55 kerroin kiinni ja sitten ilmosen 1.85 3kpl onnistuneita kolmosia. Voittajahan meni mun veikkailussa ihan ketuilleen... Mainitsen nyt vielä uudestaan, että mun papereissa ei kyllä KTP mitaleilla...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.