Koripallo.com

NBA 2K10 Kp.com Online League (PS3)

bombay

Eli peli tehtynä. All-Star 7min. Virheitä en saanut säädettyä. 20 runkosarjaottelua.

Liigan nimi: kpcom
Salasana: koripallocom

Teretulemast!

bombay

Vs: NBA 2K10 Kp.com Online League (PS3)

Neljä on koossa. Missä muut viipyy?

Työkiireet ja korisliigan matsit vähän ajaneet edelle niin ei oo ehtinyt liityskellä. Äskettäin kun kokeilin niin näkyi olevan 2k:n serverit vaihteeksi matalana.

Huomenna uusi yritys - toivottavasti paremmalla menestyksellä.

QPR

Nyt # 55 liittymään liigaan, niin päästään vielä viikonlopun aikana liigaa starttailemaan

55

QPR sanoi:
Nyt # 55 liittymään liigaan, niin päästään vielä viikonlopun aikana liigaa starttailemaan
joo, koitan iltavuoron jälkee muistaa liittyä.

nyt ois liitytty, yhtä viel ilmeisest vajaa??

bombay

#55 sanoi:
nyt ois liitytty, yhtä viel ilmeisest vajaa??

Hyvä! Tosiaan yhtä pelaaja kaivattaisiin vielä, kun ei tuota tainnutkaan saada CPU:si.

liityin justiisa liigaan

boston celticsillä

bombay

Ezki sanoi:
liityin justiisa liigaan

boston celticsillä

Loistavaa! Nyt on sitten liiga avattuna, eli ei muuta kuin pelaamaan. Itse kerkeisin huomenna illalla pelaamaan yhden matsin, lauantai on menoa ja sunnuntaina pystyn taas ottamaan kapulan käteen.

55#

bombay sanoi:
Loistavaa! Nyt on sitten liiga avattuna, eli ei muuta kuin pelaamaan. Itse kerkeisin huomenna illalla pelaamaan yhden matsin, lauantai on menoa ja sunnuntaina pystyn taas ottamaan kapulan käteen.
hieno homma, itse luultavasti ehtisin tänään pelata pelin tai pari...

bombay

Itse siis pelaan Atlantalla, mitenkäs Orlandolle käy pelipäivät?

QPR

Mulle sopis nyt jos porukkaa paikalla, vai pitääkö tossa pelata kierros kerrallaan?

EDIT: Eli mitenkäs Lakersille käy pelipäivät?

bombay sanoi:
pelikelvotonta paskaa! Lagaa ihan vitusti

Sama täällä! Oli vitun ärsyttävää pelata! Onneksi sentään voitto tuli Lewisin buzzer beaterilla hyökkäysribarista ;)

Edit: Tuolla mentiin vasta jatkoajalle, mikä sitten päättyi mun radikaaliin voittoon

#55 sanoi:
millons sopisi pelata ekan kierroksen ottelu bos - den???
Huomenna yhdeksän aikaa illalla käy jossei käy sinulle niin sano joku toinen aika miulle käy mikä vaa

55#

Ezki sanoi:
Huomenna yhdeksän aikaa illalla käy jossei käy sinulle niin sano joku toinen aika miulle käy mikä vaa
tänään illalla ei kyllä sovi, sunnuntaina ja maanantaina iltavuorossa. Tod näk vasta tiistaina sopii seuraavan kerran, mut ilmottelen jos aikasemminkin käy.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.