bombay
Eli peli tehtynä. All-Star 7min. Virheitä en saanut säädettyä. 20 runkosarjaottelua.
Liigan nimi: kpcom
Salasana: koripallocom
Teretulemast!
Liigan nimi: kpcom
Salasana: koripallocom
Teretulemast!
joo, koitan iltavuoron jälkee muistaa liittyä.QPR sanoi:Nyt # 55 liittymään liigaan, niin päästään vielä viikonlopun aikana liigaa starttailemaan
#55 sanoi:nyt ois liitytty, yhtä viel ilmeisest vajaa??
Ezki sanoi:liityin justiisa liigaan
boston celticsillä
hieno homma, itse luultavasti ehtisin tänään pelata pelin tai pari...bombay sanoi:Loistavaa! Nyt on sitten liiga avattuna, eli ei muuta kuin pelaamaan. Itse kerkeisin huomenna illalla pelaamaan yhden matsin, lauantai on menoa ja sunnuntaina pystyn taas ottamaan kapulan käteen.
bombay sanoi:Itse siis pelaan Atlantalla, mitenkäs Orlandolle käy pelipäivät?
millons sopisi pelata ekan kierroksen ottelu bos - den???Ezki sanoi:liityin justiisa liigaan
boston celticsillä
Boobie Gibson sanoi:Tänään ehkä ehtisi
bombay sanoi:Miten olisi tänään kasilta?
Boobie Gibson sanoi:
bombay sanoi:pelikelvotonta paskaa! Lagaa ihan vitusti
Huomenna yhdeksän aikaa illalla käy jossei käy sinulle niin sano joku toinen aika miulle käy mikä vaa#55 sanoi:millons sopisi pelata ekan kierroksen ottelu bos - den???
tänään illalla ei kyllä sovi, sunnuntaina ja maanantaina iltavuorossa. Tod näk vasta tiistaina sopii seuraavan kerran, mut ilmottelen jos aikasemminkin käy.Ezki sanoi:Huomenna yhdeksän aikaa illalla käy jossei käy sinulle niin sano joku toinen aika miulle käy mikä vaa