Koripallo.com

nba 2k8 peli

• Viestiketjun aloittaja basketball and girls
  • Alkaa

basketball and girls

mistä tuollainen peli jostain lappeenrannasta.?? tai muualta ja mikä ois n.hinta?

Vs: nba 2k8 peli

basketball and girls sanoi:
mistä tuollainen peli jostain lappeenrannasta.?? tai muualta ja mikä ois n.hinta?
Mille pelikonsolille? Saattaisi löytyä Lappeenrannan omasta SUMA - liikkeestä! Mutta jos sinulla on Ps2, kaverini voisi myydä sinulle Live08 - pelin,
joka ei kyllä tietenkään ole yhtä laadukas, mutta taattua EA SPORTS - tuotantoa. Mutta katso sitä 2K8 - peliä sieltä Sumasta, jos vaikka löytyisi.

basketball and girls

kiitos!! olen juuri lappeenrannasta... SUMAan voisin mennä katsomaan... kiitos paljon ;D

kiitos!! olen juuri lappeenrannasta... SUMAan voisin mennä katsomaan... kiitos paljon ;D
Pelaatkohan missään jengissä? Olen voinut nähdäkkin sinut useaan otteeseen.

basketball and girls

pelaan lrnmky:n siinä joutsenon porukassa... oon ite 97-syntyny. jos oot samanikäinen ehkä ollaan nähty. ;)

pelaan lrnmky:n siinä joutsenon porukassa... oon ite 97-syntyny. jos oot samanikäinen ehkä ollaan nähty. ;)
Juu, oon nähny. Oon kyl 96-syntyny. Enkä pelaa missään.
Rekisteröidyhän tänne ;)

zuzizy sanoi:
tässä sitä nyt ollaaan koripallo.comin jäsen löööl 8]

Ihan vaan vihjeenä, että yritäppä olla asiallisempi kirjoittelija kuin kaverisi edward

Boobie Gibson sanoi:
Ihan vaan vihjeenä, että yritäppä olla asiallisempi kirjoittelija kuin kaverisi edward
Mistäs olet saanut tiedon, että olen hänen kaverinsa? Olen sitäpaitsi asiallisempi. En ole mikään "lol" - tyyppi.
Boobie, sinullakin olisi parantamisen varaa kirjoittelussasi...

Olenhan sentään Arnoldsin -ja Makkarakaupan kanta-asiakas, Koripallo.comin vakiokävijä.
Kukas Boobie on? Hän saattaa olla kuka tahansa? Onko hän Savolainen? Siltä vaikuttaa... Savolainen jannu, jonka tärkein elämäntyö on kuluttaa upouutta Särkisalmen ABC:ta, jossa muuten tänään käväisin. Olin nääs siellä päin mökkeilemässä, nimittäin Savonrannalla. Mutta tuo oli jo OFFTOPIC.

No silti kaikkea hyvää Boobielle...

Hullued sanoi:
Mistäs olet saanut tiedon, että olen hänen kaverinsa? Olen sitäpaitsi asiallisempi. En ole mikään "lol" - tyyppi.
Boobie, sinullakin olisi parantamisen varaa kirjoittelussasi...

Olenhan sentään Arnoldsin -ja Makkarakaupan kanta-asiakas, Koripallo.comin vakiokävijä.
Kukas Boobie on? Hän saattaa olla kuka tahansa? Onko hän Savolainen? Siltä vaikuttaa... Savolainen jannu, jonka tärkein elämäntyö on kuluttaa upouutta Särkisalmen ABC:ta, jossa muuten tänään käväisin. Olin nääs siellä päin mökkeilemässä, nimittäin Savonrannalla. Mutta tuo oli jo OFFTOPIC.

No silti kaikkea hyvää Boobielle...

Savolainen? Ihan stadista kotosin

Vakiokäviä? miten se liittyy mihinkään. Olen sitäpaitsi rekisteröitynyt sinua ennemmin joten älä "leiju" sillä että olet vakiokäviä, sen perusteella että kirjoitat 3 viestiä per päivä pelkkää...

Boobie Gibson sanoi:
Savolainen? Ihan stadista kotosin

Vakiokäviä? miten se liittyy mihinkään. Olen sitäpaitsi rekisteröitynyt sinua ennemmin joten älä "leiju" sillä että olet vakiokäviä, sen perusteella että kirjoitat 3 viestiä per päivä pelkkää...
Ehä mie leiju, mie oon Lappeenrannast.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.