basketball and girls
mistä tuollainen peli jostain lappeenrannasta.?? tai muualta ja mikä ois n.hinta?
Mille pelikonsolille? Saattaisi löytyä Lappeenrannan omasta SUMA - liikkeestä! Mutta jos sinulla on Ps2, kaverini voisi myydä sinulle Live08 - pelin,basketball and girls sanoi:mistä tuollainen peli jostain lappeenrannasta.?? tai muualta ja mikä ois n.hinta?
Pelaatkohan missään jengissä? Olen voinut nähdäkkin sinut useaan otteeseen.basketball and girls sanoi:kiitos!! olen juuri lappeenrannasta... SUMAan voisin mennä katsomaan... kiitos paljon ;D
Juu, oon nähny. Oon kyl 96-syntyny. Enkä pelaa missään.basketball and girls sanoi:pelaan lrnmky:n siinä joutsenon porukassa... oon ite 97-syntyny. jos oot samanikäinen ehkä ollaan nähty.
zuzizy sanoi:tässä sitä nyt ollaaan koripallo.comin jäsen löööl 8]
Mistäs olet saanut tiedon, että olen hänen kaverinsa? Olen sitäpaitsi asiallisempi. En ole mikään "lol" - tyyppi.Boobie Gibson sanoi:Ihan vaan vihjeenä, että yritäppä olla asiallisempi kirjoittelija kuin kaverisi edward
Hullued sanoi:Mistäs olet saanut tiedon, että olen hänen kaverinsa? Olen sitäpaitsi asiallisempi. En ole mikään "lol" - tyyppi.
Boobie, sinullakin olisi parantamisen varaa kirjoittelussasi...
Olenhan sentään Arnoldsin -ja Makkarakaupan kanta-asiakas, Koripallo.comin vakiokävijä.
Kukas Boobie on? Hän saattaa olla kuka tahansa? Onko hän Savolainen? Siltä vaikuttaa... Savolainen jannu, jonka tärkein elämäntyö on kuluttaa upouutta Särkisalmen ABC:ta, jossa muuten tänään käväisin. Olin nääs siellä päin mökkeilemässä, nimittäin Savonrannalla. Mutta tuo oli jo OFFTOPIC.
No silti kaikkea hyvää Boobielle...
Ehä mie leiju, mie oon Lappeenrannast.Boobie Gibson sanoi:Savolainen? Ihan stadista kotosin
Vakiokäviä? miten se liittyy mihinkään. Olen sitäpaitsi rekisteröitynyt sinua ennemmin joten älä "leiju" sillä että olet vakiokäviä, sen perusteella että kirjoitat 3 viestiä per päivä pelkkää...
Ehä mie leiju, mie oon Lappeenrannast.
ONEFORALL sanoi:Painukaa nyt rakastavaiset kummatkin vittuun täältä.
Painukaa nyt rakastavaiset kummatkin vittuun täältä.