Don Mega sanoi:1. John Wall
Melko kevyesti ykkönen, ylivoimaisesti paras fysiikka college-pelaajista. Peliäly vaikuttaa hyvältä, potentiaalia en näe hyväksi pelintekijäksi. Tarjolla keskimääräistä parempi NBA-pelaaja tulevaisuutta varten. Tulee mieleen se Nuggetsien Dahntay.
Bust.
Johnson on kyllä erittäin atleettinen , hänellä on loistava koko/wingspan swingmaniksi, hänellä on unlimited range ja on loistava syöttäjä ja epäitsekäs, mutta en ole nähnyt 4:ssä Orangen pelissä tällä kaudella slashing peliä häneltä. Ja tämän lisäksi hän on vanhempi kuin monet muut top- prospectit draftissa eli upside on limited (ei jaksa keksiä suomenkielisiä sanoja näille).Scarface2 sanoi:Itse en usko Wallin olevan mikää iso bust. Tulee olemaan sellain 15-20ppg kaveri. Omiin suosikkeihin kuuluu myös Syracusen Wesley Johnson. Ollut yksi suosikeistani tämän vuoden NCAA:ssa.
Onko kellään pistää muuta videota Motiejunasista tai Veselystä mitä noista nimien alta löytyy. On se hienoa että eurooppalaisia varataan hyvillä sijoituksilla. Vielä kun pohjoismaat saavat väkeä tuonne niin loistavaa. Jerebkohan tuonne jo saatiin!! Mielenkiintoisia kavereita kyllä nuo Vesley ja Motiejunas toivotaan parasta heidän urallensa! Koskahan mekin saadaan suomesta tuon mittainen,taitava ja yhtä liikkuva laituri??? Kellään tietoaMagic Man sanoi:Johnson on kyllä erittäin atleettinen , hänellä on loistava koko/wingspan swingmaniksi, hänellä on unlimited range ja on loistava syöttäjä ja epäitsekäs, mutta en ole nähnyt 4:ssä Orangen pelissä tällä kaudella slashing peliä häneltä. Ja tämän lisäksi hän on vanhempi kuin monet muut top- prospectit draftissa eli upside on limited (ei jaksa keksiä suomenkielisiä sanoja näille).
Ja Don Mega , oletko nähnyt Motiejunasin pelejä tällä kaudella, voisitko kertoa hänen pelistään?
En ole epäillytkään että et olisi nähnyt hänen peliään, siksi juuri kysynkin että voisitko kertoa jotain kaverista minulle.... Ja en ole nähnyt Johnsonia paikan päällä.Don Mega sanoi:Olen nähnyt paikan päällä Motiejunaksen pelejä, joten luulen tietäväni melko hyvin hänen pelaamisestaan. Oletko sinä nähnyt Wesley Johnsonin pelejä paikan päällä?
Onko hänellä jotain "bread n butter" go-to liikettä postissa, kuten Dirkillä mid-post fade away? Ja kiitos.Don Mega sanoi:Fyysisesti melko kehittymätön, mutta voi kehittyä selvästi paremmaksi kuin nykyiset NBA-eurot tyyliin Bargnani ja Dirk, jotka ovat fyysisesti melko huonoja (Dirkin jalat, voi hyvää päivää). Bargnani ei ole kehittynyt yhtään euroajoistaan. Pallonkäsittelytaito on hyvä, mutta peliäly on todella hyvä. Ja kuitenkin 19 v jannusta on kyse. Voi pelata paikkoja 2-4 halutessaan, voimaa ei juurikaan ole niinkuin europelaajilla yleensä. Tosin painoa tullut kuitenkin 10 kg lisää n. vuodessa, silloin n. 95 kg. Koordinaatio on kunnossa, liettualaiset pelaajat yleensäkin hanskaa koordinaation kunnolla ennen kuin alkaa voimaa keräämään. Voisi olla ykköspickikin ellei Bargnani olisi pilannut tätä.
bannit?jopena sanoi:heitämpä tälläsen että gerald lee jr. on ykkös pick
Jos täällä jaettais tollasin perustein banneja niin eihän täällä olis ketään.g sanoi:bannit?
Aika lailla samaa mieltä Aldrichista, mutta en usko, että miehestä tulee aivan 15-8 tason kaveria ja olen myös eri mieltä tosta kovatasoisesta draftista. Itse en näe tässä luokassa saman tason pelaajia, kun kolmessa viimeisessä, jotka tosin olivat poikkeuksellisen kovia.Magic Man sanoi:Mielestäni on typerää laittaa Cole Aldrich top-5:een tässä draftissa, kuten jotkut draft sivut tekevät. Toki hän on loistava all-around post puolustaja (man-to-man, weak side blokkiminen), hyvä post skoraaja ja loistava syöttäjä, mutta en näe hänessä all-star talenttia , jota niin korkealla pickillä pitäisi etsiä. Toki hän on loistava college peleissä - kanditaatti vuoden college pelaajaksi - mutta en näe hänestä yhtään enempää kuin 15-8 pelaaja NBA:ssa (joka on toki mahtava silti, mutta ei top-5 näin kovassa draftissa.) Mitä te muut ajattelette hänestä?
15-8 on Jason Thompsonin keskiarvot Kingeille toisena vuotenaan, tosin ehkä hän ei 15 pistettä ikinä kaudeksi laita.Iskender sanoi:Aika lailla samaa mieltä Aldrichista, mutta en usko, että miehestä tulee aivan 15-8 tason kaveria ja olen myös eri mieltä tosta kovatasoisesta draftista. Itse en näe tässä luokassa saman tason pelaajia, kun kolmessa viimeisessä, jotka tosin olivat poikkeuksellisen kovia.