Koripallo.com

NBA Jam 2010 (PS3,Wii,Xbox360)

NBA Jam-fan 90s

Onkos joku hankkinu tätä legendaarisen maineen omaavaa 2010-versiota? Näyttää youtube-pätkis legendaarisen kovalta paitsi et mukana tänajan tähdet James,Anthony,Bryant ym...

Aikoinaan tuli Sega Megadrivella pelattua sitä NBA Jamia ja se iskiku tuhat volttia. Toki välil sai turhautuakin haasteen kasvaessa.

Vs: NBA Jam 2010 (PS3,Wii,Xbox360)

Ihme ettei kukaan noteeraa ???

Pelihän on ihan loistava,parempiku alkuperänen legenda! no on täs kyl jotai miinuksiaki..

Joulunajan oon yrittänyt avata old school -legendoja mahdollisimman paljon. Hemmetin hauskaa ajanvietettä. Lisäpisteitä myös siitä, että uusi NBA Jam pysyy uskollisena alkuperäiselle Jamille.

jaakko<3marcusfizer4eva sanoi:
Joulunajan oon yrittänyt avata old school -legendoja mahdollisimman paljon. Hemmetin hauskaa ajanvietettä. Lisäpisteitä myös siitä, että uusi NBA Jam pysyy uskollisena alkuperäiselle Jamille.

Niin pysyy mut on tää vähän parempiki. Kumilankatekoäly ei oo niin räikee.

Kummalle ois parempi, Wii vai PS3?
Kertokaa omia kokemuksia.

PS3. Oon lukenut, että wiin versiossa ei esimerkiks oo kaikkia pelaajia. Jotain merkittävää siitä puuttui, mutta en just nyt muista mitä.

jormas

Pelissä on kai entinen mr.king Shaq O`Nealkin jossai mut se on lukittu.

Testailin tänään, ja vois olla ihan ostamisen arvoinen. 8]

WUHUU! Tuli unlokattua itse Shaq O`Neal ja jenginä tietysti se aito&alkuperänen Orlando Magic.

King James sanoi:
Sisko vaan kattoo MM-lätkää, ei pääse pelaamaan tätä mestariteosta :'(

Asutko siskosi kanssa? :D -> :eek: ->
facepalm.gif

Nyt kotia töistä ja eiköhän siellä ala taas joku Suomi-Saksa jo viideltä eikä pääse pelaamaan NBA Jamia vieläkään. :-[

fdfhhdfhhsdf

King James sanoi:
Aivan vitun kova peli, parempi kuin NBA 2K11!

Olihan tämä kuhan viel kehittäis lisää tota peliä pelimuotoineen ja vaikeustasoineen. Joku Franchise ois poikaa.

Pelattavuus oli kyl vitun sulava.

spede

fdfhhdfhhsdf sanoi:
Olihan tämä kuhan viel kehittäis lisää tota peliä pelimuotoineen ja vaikeustasoineen. Joku Franchise ois poikaa.

Pelattavuus oli kyl vitun sulava.

Aivan loistavaa shittiä!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.