Tuolta Jazzin ketjusta jatkan tänne. Mulla on nyt toista kautta League Pass käytössä. Katson Utahin pelit aina aamulla n. klo 6 alkaen (poislukien viikonloput, jolloin aloitan myöhemmin) ennen töihin lähtöä. Toistan NBA-appia Nvidian mediatoistimella, joka on Android- käyttöjärjestelmällä.
Kotipelit lähtevät yleensä tuohon aikaan vielä ns. "live"- feediin alusta ja Itärannikon vieraspelit ovat jo leikattuina ilman mainos- ja väliaikoja.
Viime kaudella oli ihan muutaman kerran ongelmia lähetyksen kanssa, mutta tällä kaudella sitten huomattavasti enemmän. Melkein jokainen peli kaataa koko mediatoistimen pari kertaa ottelun aikana, jolloin saa sitten kelata alusta oikeaan kohtaa, lisäksi lagaamista ja pätkimistä on huomattavasti enemmän. En tiedä onko tähän osittain syynä, se että tällä kaudella nämä ns. leikatut versiot ovat saatavilla aiemmin kuin viimekaudella ja tämän palvelun palvelimilla tapahtuu paljon juuri tuohon aikaan, kun minä katson. Luultavasti Suomen aikaa klo 6-8 on Euroopan / Globaalisti rauhallista katseluaikaa, jolloin noita säätöjä kannattaa tehdä.
Tänään ei tosiaan lähtenyt Pacers peli ollenkaan käyntiin tuolla laitteella, mutta sain iPhonella katsottua. Tämä on käynyt muutaman kerran aiemmin, josta olen saanut fiiliksen, että iOS on mahdollisesti priorisoitu (ehkä enemmän käyttäjiä).
Palvelussa myös huomaa valitettavasti, että Utah on NBA:ssa ns. pieni seura, koska isojen Lakers / Celtics yms. striimit ovat toimineet minulla aina moitteettomasti. Ymmärrettävää toki, että resursseja laitetaan sinne missä katsojia / käyttäjiä on enemmän.
Yhteenvetona vain, että henk.koht tasolla palvelun taso on pudonnut viime kaudesta.