Koripallo.com

NBA LIVE 09

Hai

Onkos kellään tätä peliä??

Itel tuli hankittua kyseinen peli viime viikolla PS3:lle. Tää vaikuttaa kyllä pirun hyvältä! :D
Tässähän on kaikenlaisia kivoja pikku uudistuksia tullut viimevuotiseen verrattuna.
Esim. pelissä voi katsoa tämän hetkiset tilastot NBA:sta. Ja kun tuli otettua kaveria vastaan matsia niin sielä tuli matsin aikana joidenkin pelaajien tilastoja viime nba kierrokselta.

Jos jollain pelurilla menee tällä hetkellä nba:ssa todella kovaa niin se pitäisi näkyä myös pelissä niin että kaverilla tippuu vaikkapa heitot paremmin. Ja ne tiedot jokaisesta pelaajasta päivittyvät joka päivä.

Maajoukkueita on nyt jo 24 kipaletta kun 08 niitä tais olla 8? Se on kanssa omasta mielestä mukava uudistus. Pääse Argentiinan kanssa pyörittelemään vaikkapa jotain etelä-koreaa.

Jos jollain on tämä peli niin heittäkääs jotain kommenttia.
Yksi asia tässä pelissä häiritsee. Eli tuon DNA:n mukana tulee kenttään sellaiset ikävät kuviot. Jos joku tietää että saakos ne jotenkin pois niin olis mukava tietää. Välillä tulee heitettyä joku kolkki "hieman" liian kaukaa kun ne kuviot kentänpinnassa sotkee ajatuksia....

Vs: NBA LIVE 09

Mites rosterit tänä vuonna? Viime vuonnahan kaikkien joukkueiden rosterit eivät olleet läheskään täynnä, niissä oli vajausta! Rookieilla uskomattomat overall ratingit, mm. Josh McRoberts Portlandin 2. kierroksen varaus, overall 89 ;D

Vieläkö pääsee juoksemaan koko kentän läpi? Ei tarvi kun oman puolustajan ohi mennä, tietokoneen apupuolustuksesta ei tietoakaan. Pelinopus aivan karmivaa luokkaa! Pienimmilläkin slidersseilla tajuttoman nopeaa peliä! Vastustajan pointti tekee keskimäärin 40 pistettä joka pelissä? Vaihtoehtoisesti joukkueiden superstarat heittävät 100% tarkkuudella paikasta kuin paikasta! Leijapit menee sisään ainostaan jos on yksin korinalla!

Onko näitä korjailtu?

Hai

Timi sanoi:
Mites rosterit tänä vuonna? Viime vuonnahan kaikkien joukkueiden rosterit eivät olleet läheskään täynnä, niissä oli vajausta! Rookieilla uskomattomat overall ratingit, mm. Josh McRoberts Portlandin 2. kierroksen varaus, overall 89 ;D

Vieläkö pääsee juoksemaan koko kentän läpi? Ei tarvi kun oman puolustajan ohi mennä, tietokoneen apupuolustuksesta ei tietoakaan. Pelinopus aivan karmivaa luokkaa! Pienimmilläkin slidersseilla tajuttoman nopeaa peliä! Vastustajan pointti tekee keskimäärin 40 pistettä joka pelissä? Vaihtoehtoisesti joukkueiden superstarat heittävät 100% tarkkuudella paikasta kuin paikasta! Leijapit menee sisään ainostaan jos on yksin korinalla!

Onko näitä korjailtu?
Omasta mielestä noita korjailtu kohtuu hyvin.
Enää ei edes sen oman puolustajan ohi mennä niin helpolla, se on ehkä jo vähän turhankin hankalaa. Pelinopeus on laskenut paljon, eikä pääse enää paljoa donkkailee :'(
Täs tulee tulee ihan tyyllikkäitä lay uppeja aika näteistä asennoista saa vielä sisäänkin niitä, vaikka oliskin kunnon kontaktia tilanteessa.

Muistan vaan kun pelailin LIVE 08 niin mulla oli 7min erät ja pisteitä tuli yleensä 80-120. Nyt olen pelanut alle 10 matsia 7min erillä niin oon kerran päässy yli 80 pisteen. Ja pelaan vielä Starter vaikeustasolla. Tosin olen pelanu vain maajoukkueilla, täytyy täs tänään illalla aloittaa NBA kausi Lakersin kanssa niin näkee vähän millasia kokoonpanoja sieltä löytyy. Niin olen ainakin käsittänyt että tässä pitäis noikin asiat olla kunnossa.

Tässähän on myös tuo Be a Pro pelimoodi. Joka ei ole lähelläkään yhtä hyvä mitä esim. NHL 09:ssä. Tässä voi ottaa vaikkapa itselleen Shaqin, mutta kun Shaq menee vaihtoon niin sitten oot se joka sieltä tulee tilalle kentälle... Ei oikein nappaa, olis saanu olla samanlainen ku mitä NHL:ssä.

vierasbass

pelasin liveä ps2:sella ja oli kyllä elämäni karmein kokemus. ensinnäkin peli näytti järkyttävän rumalta. en tiedä onko tv:llä vaikutusta asiaa. kun vähän jotain rostereita vilkaisin niin oli päin persettä mm. kleizan overall oli 56.

vierasbass sanoi:
pelasin liveä ps2:sella ja oli kyllä elämäni karmein kokemus. ensinnäkin peli näytti järkyttävän rumalta. en tiedä onko tv:llä vaikutusta asiaa. kun vähän jotain rostereita vilkaisin niin oli päin persettä mm. kleizan overall oli 56.

Eli jatkavat siitä mihin viime vuonna jäivät! Eipä taida olla sitten edes imutuksen arvoinen!

Itse kokeilin tuota demoa XBOX360:llä ja täytyy sanoa, että oli aika hirveetä kökköä. Eteenpäin on menty, mutta kyllä NBA 2k vielä voittaa. Ainakin mun mielestä.

Hai

vierasbass sanoi:
Noi overalithan vaihtuu päivittäin! Juuri kun katsoin niin Kleizalla 68. Ja eiköhän tämä ole ihan eri peli jollain PS2:lla verrattuna kolmoseen...

Omasta mielestä noilla maajoukkueilla on todella mukava pelata. Ja vaikeustaso on ainakin kohdallaan! Ei ole todellakaan liian helppoa, ainakaan jollei pelaa USA:lla.

Saa nyt nähdä että millainen tuo 2K9 on kun ei ole vielä postilaatikkoon kolahtanut, mutta toivottavasti ei ole yhtä helppo mitä tuo edellinen oli!

Täs on plussat mitä nyt oon huomannu muutaman viikon pelaamisen jälkeen ps3:lla.

+Enää ei pääse niin helposti ohi omasta puolustajasta
+Overalit realistisempia,enää ei pitäs olla mitään Josh McRoberts 89:)
+Se uus Dna juttu
+Dynasty Mode realistinen
+Enemmän maajoukkueita
+Uusi pic´n roll control

Boobie Gibson sanoi:
Täs on plussat mitä nyt oon huomannu muutaman viikon pelaamisen jälkeen ps3:lla.

+Enää ei pääse niin helposti ohi omasta puolustajasta
+Uusi pic´n roll control

- Kyllä aika helposti pääsee. Etenkin postissa kovan luokan post-pelaajat aika vaikeia pysäyttää-

-Uusi pic and roll tekee välillä hyökkäyksestä liian helppoa.

+ Ensimmäisen kerran Donkit tehty huolella ei liian ylitseampuvia, mutta silloin kun pitää donkataa kovaa niin silloin kone sen tekee.

Omistan kyseisen pelin, ja olen siihen tyytyväinen.

+Dynasty mode
+DNA
+CPU-pelaajat liikkuvat hyvin, eikä koreja tehdä enää pelaajien läpi juoksemisella.
+Maajoukkueet.

-Muutama silmiin pistävä bugi.

Joo, itselläni on kanssa toi peli PSP:lle.

+DNA
+Dynasty Mode
+kunnon overallit
-grafiikat
-muutamia bugeja (pelaaja syöttää harppuunalla päätyrajan 150km/h) ;D

NBA Live 09:ssä on kyllä overallit välillä väärin. Esim Jose Calderon vain 66, mutta Michael Finley 78 ???

Ei onneksi pääse ajamaan kovin vapaasti? Turhan helposti kyllä korin alta saa koriin. Mutta aina on parannettavaa..

eikös kleizakin ole jotain 56 overall tuossa pelissä? EA on paska...

bass sanoi:
eikös kleizakin ole jotain 56 overall tuossa pelissä? EA on paska...
[/quote

Niin alhainen?

Kyllä Kleizalla pitäisi näyttöjen perusteella olla vähintään 66?

- Aina kun pelaan Dynasty Modea Clevelandilla niin Lebron James tekee aina joka kausi "vain" n.21 pistettä per peli ja paras levypallo keskiarvoi on aina kaikilla pelaajilla max.9.5

Boobie Gibson sanoi:
- Aina kun pelaan Dynasty Modea Clevelandilla niin Lebron James tekee aina joka kausi "vain" n.21 pistettä per peli ja paras levypallo keskiarvoi on aina kaikilla pelaajilla max.9.5

Toisinkuin 2K - peleissä..

Ajattelin että ostaisin kyseisen pelin. Kannattaako ostaa tämä peli vai K-sarjan versio?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.