Koripallo.com

NBA:n televisiointi Suomessa - epätoivoinen adressi

• Viestiketjun aloittaja Koripalloanalyytikko #1
  • Alkaa

Koripalloanalyytikko #1

FF2:lta bongattua...

Tavoitteena on siis saada NBA lähetykset takaisin. Alla on adressi jonka kaikkien NBAsta kiinnostuneiden pitäisi allekirjoittaa.

http://www.adressit.com/nbatv

Aloitan itse Nelonen Sport:illa työt huhtikuun alussa ja toiveena olisi saada noin 1000 allekirjoitusta jotta voisin nostaa asian Nelosella esille. Mitä enemmän nimiä adressissa on, sitä todennäköisempää on että NBA lähetyksistä ja etenkin playoff otteluista voisimme taas nauttia.

Maaliskuussa Helsingin taajuuksilla kuuluva Trombit (103,1 FM) aloittaa jälleen toimintansa ja ohjelmasisältöön tulee muutama tunnin mittainen NBA-keskusteluohjelma jonne on mahdollista soittaa ja esittää omia näkemyksiä tai kysymyksiä. Informoin asiasta lisää maaliskuun alussa!

Kaikki adressia täyttämään!

Vs: NBA:n televisiointi Suomessa - epätoivoinen adressi

Pitäis jokaisen koriksen seuraajan linkittää parille kaverille, nii toi saatais hoidettuu.

Ehkä.

Tuli toki allekirjoitettua, mutta League Pass on toiminut sen verran hienosti, että sivullekirjoittaneelle on ihan sama alkaako Nelonen NBA:ta näyttämään.

Pistäkäähän vaikka facebookin kautta linkkiä tuohon niin saadaan infoa eteenpäin. :D

mä siis oon tosta adressista vastuussa, laitoin facebookin "Koripallo" nimiseen yhteisöön ja on mun profiilina käytännös kokoajan. mut minnes muualle facebookkii ton vois tunkee et jengi näkis?

Monkija sanoi:
mä siis oon tosta adressista vastuussa, laitoin facebookin "Koripallo" nimiseen yhteisöön ja on mun profiilina käytännös kokoajan. mut minnes muualle facebookkii ton vois tunkee et jengi näkis?

Jokainen voisi linkin omalle seinälleen lykätä?

aa

Monkija sanoi:
No se olisi ainakin hyvä alku jos kaikki täällä kävijät vaikka laittaisivat yhteen FB-päivitykseen tuon linkin ja pyytäisivät kaikkia signaamaan. Monella on varmasti paljon urheiluystävällisiä kavereita jotka helppaavat hieman pientä koripallovähemmistöämme.

http://www.canalplus.fi/nbapalaa

Eli Canal+ on ostanut NBA oikeudet takaisin. Pelejä tulee 4-6/viikko.

Lappå sanoi:

Ja oletettavasti vielä näyttää enimmäkseen vielä kovien teamien pelejä. Okc,La,Orl,Bos,Mia ja Chi mainittu.

Lappå sanoi:

Jaahas, se menee sitten Canal+ Total paketti tilaukseen (on näköjään ainakin meikän kaapelioperaattorilla muikeassa tarjouksessa vielä kuun loppuun).

Style sanoi:
Jaahas, se menee sitten Canal+ Total paketti tilaukseen (on näköjään ainakin meikän kaapelioperaattorilla muikeassa tarjouksessa vielä kuun loppuun).

Joo'o. Voi terve. Kesällä loppu sopimus canalin kanssa, mutta alkuviikosta rupes taas tuo Valju kiinnostamaan ja nyt vielä tämä. Tilaukseen.

PS. Sori kun mainitsin Valjun..

Marraskuussa vois Sportin ottaa, niin saa katella Valjua ja NBA:ta. Valjua nykyään vaan yheltä kanavalta, mutta NBA korvaa sen.

Loistava homma ! Mikä onkaan hienompaa kuin työpäivän jälkeen istahtaa sohvalle ja laittaa yön matsi pyörimään digipoksista.

kohta sitä pääsee nauttii!!!!!!!! vajaa 2 pv enää 8]

ja toinen peli jota odotan Philadelphia vs- Miami....nyt saa rillata :-*

Tilasin perjantaina, eipä näy korttia vielä postissa. Jos ei ole keskiviikkoon mennessä, niin vaadin vittu kompensaatiota!

Itsekin tilasin Canal Totalin tovi sitten, onneksi oli kortti valmiina niin sai nopeasti kanavat näkymään, aika mukava tarjous oli plustv:llä Canalista. Tarkoitus olisi ottaa NBA haltuun pitkästä aikaa, viime aikoina perehtyminen on ollut lähinnä tekstitv:n ja konsolipelien varassa.

Olen ollut 5 kuukautta pois työmarkkinoilta ja ns. "NBA-valmis" yölähetysten suhteen. Tänään tipahti sitten Canal-kortti postista ja NBA:n runkosarja alkaa ensi yönä -> Eiköhän puhelin soi miltei samalla ja töitähän sieltä tarjottiin huomisesta eteenpäin määräämättömäksi ajaksi. Oh, the irony!!!

King James sanoi:
Olen ollut 5 kuukautta pois työmarkkinoilta ja ns. "NBA-valmis" yölähetysten suhteen. Tänään tipahti sitten Canal-kortti postista ja NBA:n runkosarja alkaa ensi yönä -> Eiköhän puhelin soi miltei samalla ja töitähän sieltä tarjottiin huomisesta eteenpäin määräämättömäksi ajaksi. Oh, the irony!!!
Väheneekö spämmäys?

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.