Koripallo.com

Nilkat kipeänä..

• Viestiketjun aloittaja Nilkat kipeänä
  • Alkaa

Nilkat kipeänä

Elikkä minulla on yksi pulma, aina kun pelaan korista mun koriskengillä niin nilkat tulevat kipeäksi :'(
Nyt en ole pelannut vähään aikaan koska pelkään että se on jotain vakavampaa kuin mitä luulin. Olen itse 14v ja nämä ovat ensimmäiset koriskenkäni joten en uskalla itse päättää ja ehkä ostaa uudet kengät jospa nekin sitten pistävät nilkat särkemään... Oon puhunut yhden kaverin kanssa joka on pelannut yli 12 vuotta ja hän sanoi että voi olla että kenkä on liian löysä niin että nilkka pääsee vääntymään liian paljon.
Joten voisiko joku antaa jos on ehdotuksia tukevammista kengistä tai ehdottaa mitä minun tilanteessa tekisi??

osta nämä

Vs: Nilkat kipeänä..

Osta LeBron Vitoset. Ittellä on ne ja hyvältä tuntuu. Siis LeBron V ;D 8) ;) :D

Ei kannata ostaa tossuja ulkonäön perusteella, vaan laadun. Eli osta Niket älä AND ykkösiä.

osta nämä

juuri näin... mutta älä tee ikinä sitä virhettä että alat käyttää nilkkatukia!!!! vaan teippaa!! se ei venytä kenkiä, joten et joudu ostamaan uusia kun nilkat paranevat.

Nilkat kipeänä

osta nämä sanoi:
Osta LeBron Vitoset. Ittellä on ne ja hyvältä tuntuu. Siis LeBron V ;D 8) ;) :D
Olen sovittanu niitä ja tykkäsin mutta maksaa aika paljon kun nyt on puhe ostaa vasta mun toiset kengät.. ;)

Nilkat kipeänä

Iskender sanoi:
Ei kannata ostaa tossuja ulkonäön perusteella, vaan laadun. Eli osta Niket älä AND ykkösiä.
Mun kengät ovat and1 joten.. :)

Osta nämä

Nilkat kipeänä sanoi:
Olen sovittanu niitä ja tykkäsin mutta maksaa aika paljon kun nyt on puhe ostaa vasta mun toiset kengät.. ;)
ai niin juu. silti ostaisin kyllä niket tai adidakset. Jos nyt olet pelannut vasta vähän aikaa ja pidät koripallosta ja aiot jatkaa pidempäänkin korista niin silloin ostaisin lebronit mutta jos olet epävarma jatkosta niin kannattaa silloin kyllä ostaa hieman halvemmat! ;)

mulla

mulla oli nilkat kipeet mutta ostin nilkkatuet ja ei ainakaan oo kipeytynyt yritän päästä nilkka tuista eroon kesäloman aikana...

nilkkatuet

Mun mielestä nilkkatukia ei kannata käyttää... Sen oon huomannut! Kyllä ne hommansa hoiti mutta enää en aio käyttää jos tulee taas nilkat kipeeks. Ne ensinnäkin niin helvetilli$en kalliit ja toiseks ne venyttää kengät kuten tuolla ylempänä jo mainittiinkin joten jouduin ostaa uudet. :-X

vvvvv

mulla on ollu sama ongelma joskus 2 vuotta sitten. Tähän auttaa kun venyttelee akillesjänteitä(samalla tavalla kuin pohkeita pystyssä mut polvi sen verran koukussa että tuntuu) jos ne ovat kireät. Jos kengät on jotkut 5 euron sisäpelitossut nii se saattaa vaikuttaa... mutta jos on jotkut hieman tasokkaamman kengät nii ei ne kivut sitten varmaan siitä johdu. Itelläni on lebronin v:t mut ei kyl oo mitkää huiput... en kyl oo koskaa tykänny lebronin tossuist. jotkut tykkää jotkut ei näinseon.

Oletko varma, että nilkkakivut johtuvat kengistä? Mahdollista on myös, että jalkateräsi asennossa on vikaa? Itselläni oli ns. lättäjalat ja fysioterapeutin avustuksella kuntoutui ja kivut loppuivat.

joomoro

nilkkatuet sanoi:
Mun mielestä nilkkatukia ei kannata käyttää... Sen oon huomannut! Kyllä ne hommansa hoiti mutta enää en aio käyttää jos tulee taas nilkat kipeeks. Ne ensinnäkin niin helvetilli$en kalliit ja toiseks ne venyttää kengät kuten tuolla ylempänä jo mainittiinkin joten jouduin ostaa uudet. :-X

ei kyllä kauheen kalliita ole omat makso 30 £

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.