Eikö "Tuomarointia? Tupelointia??"koris.com sanoi:Avataanpa tällainen, erittäin ansaittu ketju.
gage sanoi:Minä ainakin käsitin tämän koris.comin avautumisen niin että tupelointiketju on pelkkää negaa ja tähän olisi tarkoitus kirjoittaa positiivista. Itse olen sitä mieltä että aivan jokaisen tuomarin ratkaisujen hyvyys noudattaa Gaussin käyrää. Katsoit vaikka minkäväristen lasien läpi. Fanin oikeus on kuitenkin hurrata omille kääntyville ja buuata vastustajalle meneville ratkaisuille. Respect tuomareille! Sarjatasosta riippumatta.
Ville on ehdottomasti fiksu kaveri. Ja yleensä vielä aika hyvä tuomari. Joskus voi jumal-moodi toki iskeä päälle, mutta kuten sanoi itse, niin varmaan sen itse myös huomaa viimeistään videolta. Kommunikointi on kehittynyt vuosien varrella huomattavasi, alkuaikoina oli tuossa jumal-moodissa vähän liian usein ja silloin ei voinut niin kovin hyväksi kehua. Kuuluu tällä hetkellä Suomen kolmen parhaan tuomarin joukkoon.Fiksun oloinen kaveri tämä Ville Selkee.
Veikataan että maaotteluita myös. Vähintään junnupuolelta. Suomen cup lisäksi.Todella kova on rasitus ja paine tuossa. Onkohan luvussa mukana jotain muutakin kuin liiga- ja europelit?
Onko tässä ketjussa sopivaa hehkuttaa myös entisiä tuomareita? Tarvitaanko sitä varten ihan oma "tuomarilegendat aika kultaa muistot" keskusteluketju?Vs: Oodi tuomareille!
Tämähän se toki oli tarkoituksena; koiranhommaahan tuo tuomarointi usein on. Eikä ylistää sen kummemmin tarvitse, kehut kuitenkin oikeaan osoitteeseen.
Koripallo.comin suurin ongelma toki on liian monta avattua keskustelua.
On varmasti.Onko tässä ketjussa sopivaa hehkuttaa myös entisiä tuomareita?
Onko tässä ketjussa sopivaa hehkuttaa myös entisiä tuomareita? Tarvitaanko sitä varten ihan oma "tuomarilegendat aika kultaa muistot" keskusteluketju?
Tietääkö kukaan esimerkkitapausta, että tuomari olisi testannut koripallon kaasusisältöä? Esimerkiksi heliumilla täytetty koripallo ponnahtaa lattiasta alle 2 senttiä vähemmän kuin ilmatäytteinen koripallo eli asiaa ei pysty testaamaan "pudottamalla koripallon parin metrin korkeudelta maahan".