Koripallo.com

Ottelukuvia LaNMKY - ToPo ottelusta 05/11

Olin illalla kuvaamassa LaNMKY - ToPo ottelua tuolla Urheilutalolla.
Jaksoin vielä tässä illalla editoida muutamat kuvat ja heittää ne nopeasti tuonne minun netti galleriaan - jonne pääset kun klikkaat http://www.digitalsport.org/gallery.php?gid=64 tuota linkkiä!
Ihan muutama kuva vain näin illalla, lisään huomenna uusia kuvia ja hieman kuva tekstejä.
Mutta tässä nyt teille jotka vielä olette hereillä!!

t. Ville

Sivujen Koripallo galleriasta löytyy viime viikonlopun Team S-Hämeenmaa - PuHu ottelun kuvia... jos kiinnostaa.

Vs: Ottelukuvia LaNMKY - ToPo ottelusta 05/11

GooGaBu sanoi:
Olin illalla kuvaamassa LaNMKY - ToPo ottelua tuolla Urheilutalolla.
Jaksoin vielä tässä illalla editoida muutamat kuvat ja heittää ne nopeasti tuonne minun netti galleriaan - jonne pääset kun klikkaat http://www.digitalsport.org/gallery.php?gid=64 tuota linkkiä!
Ihan muutama kuva vain näin illalla, lisään huomenna uusia kuvia ja hieman kuva tekstejä.
Mutta tässä nyt teille jotka vielä olette hereillä!!

t. Ville

Sivujen Koripallo galleriasta löytyy viime viikonlopun Team S-Hämeenmaa - PuHu ottelun kuvia... jos kiinnostaa.

Ihan hyvä idea ja kiitettävän epäitsekästä toimintaa, mutta olisihan tuokin tieto mahtunut ottelu-topiciin.

Edit. Kuvat ovat vielä kaiken lisäksi hyviäkin, kiitos näistä.

Noin laadukkaita kuvia kannattaisi tarjota Etelä-Suomen Sanomille. Niillä on kyllä valokuvaajia, mutta lehden urheilujuttujen kuvitus on sanalla sanoen aika karmeaa. Urheilutalolle tarvittaisiin joku, joka ymmärtää lajia ja osaa haistaa oikeat tilanteet. Nämä kuvat olivat juuri sellaisia.

She-Man sanoi:
Noin laadukkaita kuvia kannattaisi tarjota Etelä-Suomen Sanomille. Niillä on kyllä valokuvaajia, mutta lehden urheilujuttujen kuvitus on sanalla sanoen aika karmeaa. Urheilutalolle tarvittaisiin joku, joka ymmärtää lajia ja osaa haistaa oikeat tilanteet. Nämä kuvat olivat juuri sellaisia.

Kiitos todella paljon noista kommenteista... todella kiva kuulla että tykäsit kuvista!
Ehkä tästä pitäisi pistää linkkiä Etelä-Suomen Sanomille... olisi mielenkiintoista kuulla minkälaista vastausta heiltä tulisi ;D

MHpöö sanoi:
Ihan hyvä idea ja kiitettävän epäitsekästä toimintaa, mutta olisihan tuokin tieto mahtunut ottelu-topiciin.

Edit. Kuvat ovat vielä kaiken lisäksi hyviäkin, kiitos näistä.

Kiitokset kommenteista, tuli pistettyä ne kuvat sen verran myöhään tuossa illalla (ja aika väsyneenä) että en tullut ajatelleeksi tuota asiaa.
Ensi kerralla kun käyn kuvaamassa niin yritän laittaa viestin otteluketjuun ...

T. Ville

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.