Koripallo.com

Painonne

Koska on olemassa jo naurettava pikkupoikien topiikki nimeltä '' Pituutenne'' niin ajattelin kysyä myös kp.comin sankareiden painoja. Onkos täällä lihavia anorektikkoja?

Erityisesti JOEN SUUn paino kiinnostaa

P.S. Tämä ja ''Pituutenne''-aiheet ovat melkein samoja, eli tätä ei voi poistaa poistamatta ''Pituutenne''-topikkia koska molemmissa aiheissa kysytään samantapaisia aiheita, mutta aiheet eivät myöskään ole täysin samoja.

Vs: Painonne

rööriroope sanoi:
Koska on olemassa jo naurettava pikkupoikien topiikki nimeltä '' Pituutenne'' niin ajattelin kysyä myös kp.comin sankareiden painoja. Onkos täällä lihavia anorektikkoja?

Erityisesti JOEN SUUn paino kiinnostaa

P.S. Tämä ja ''Pituutenne''-aiheet ovat melkein samoja, eli tätä ei voi poistaa poistamatta ''Pituutenne''-topikkia koska molemmissa aiheissa kysytään samantapaisia aiheita, mutta aiheet eivät myöskään ole täysin samoja.
Ööh, selvä. En oikein ymmärrä sinua.

Oma painoni on 30 - 100 Kg:n välillä niin en valehtele. Keikkuu hieman siinä kuudenkymmen paremmalla puolella.

aooo'o

miksikäs tämä on siirretty samalta osiolta kuin ''pituutenne''-aihe?

97 kg, mutta eilen kävin 55 minuutin kävelylenkillä.

Ps. Miksi juuri minun painoni erityisesti kiinnostaa?

JOEN SUU sanoi:
97 kg, mutta eilen kävin 55 minuutin kävelylenkillä.

Ps. Miksi juuri minun painoni erityisesti kiinnostaa?
olet niin karismaattinen

paino on 43kg

En saa lisättyä painoa? Kuka on sanonut, että olen korinalla? Kuka on sanonut, että ylipäänsä pelaan? Kuka on sanonut, että olisin sentteri?
EI kukaan..?

Hullued sanoi:
En saa lisättyä painoa? Kuka on sanonut, että olen korinalla? Kuka on sanonut, että ylipäänsä pelaan? Kuka on sanonut, että olisin sentteri?
EI kukaan..?
EI KUKAAN. Mutta oletan että jos olet 12 v. niin sen ikäsenä ja ton pitusena ehkä pelaat korinalla. Ja oletan myös että pelaat. Mutta tietysti nämä ovat vain oletuksia että voin olla väärässäkin.

ite oon takamies ja myös n. 164 cm mutta painoni on n.58 :eek:

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.