Koripallo.com

Police Basket-lehti 3/2009

Suomen toiseksi laajalevikkisin koripallolehti on jälleen saatavilla hyvin varustetuilta poliisiasemilta sekä nettiversiona osoitteessa www.policebasket.fi.

Aiheina mm.
-Korisliigan ja M1D:n ennakkokatsaus ja runkosarjan loppusijoitukset. Ainakin JOENSUUlle lohduttavaa luettavaa...
-Artikkeli NCAA:sta
-Kovaa keikkaa, nopeusrajoituksia ja korttihuijauksia.

Tervemenoa lukemaan, nopeusrajoituksia noudattaen, kiitos.

Vs: Police Basket-lehti 3/2009

Korihaista kirjoitettua:
"Uusikaupunki oppi viime kaudella pelaamaan valmentaja Jyri Lehtosen näköistä koripalloa. Siirtomarkkinoilla on kuitenkin ollut varsin hiljaista ja Jussi Kumpulainen on vuoden vanhempi. Kapea rotaatio on arka loukkaantumisille, joten pääsy jatkopeleihin lienee riittävä tavoite."

Itse olen eri mieltä, ainakin tuosta "kapeasta rotaatiosta".

Monte Gummings ja pyrinnön valmentaja Pietiläinen? Kruununa Kauhajoki keskikastissa. No eipä tarvinnut lukea pidemmälle...

finger roll sanoi:
Korihaista kirjoitettua:
"Uusikaupunki oppi viime kaudella pelaamaan valmentaja Jyri Lehtosen näköistä koripalloa. Siirtomarkkinoilla on kuitenkin ollut varsin hiljaista ja Jussi Kumpulainen on vuoden vanhempi. Kapea rotaatio on arka loukkaantumisille, joten pääsy jatkopeleihin lienee riittävä tavoite."

Itse olen eri mieltä, ainakin tuosta "kapeasta rotaatiosta".
Eipähän tarvitse tuotakaan linkkiä avata, melkosia asiantuntijoita liikkeellä.

Pelatut minuutit top40 listalle mahtuu yksi Korihaiden pelaaja, kertonee varsin kapeasta materiaalista.

Ihan ok lehti muuten, mutta ei kyllä mikään laadukas korisliigan osalta. Tosiaan huvittavia kirjoitus- ja asiavirheitä.

Korihaille pääsy playoffeihin on riittävä tavoite? Paskan vitut. No kai jonkun mielestä sitten, mutta omasta mielestäni ei todellakaan ja varmasti myös useiden muiden.

Kauhajoen olemista keskikastissa sarjan lopussa odotellen...

Paskan vitut ?

Jotain rotia tuohon kielenkäyttöön kumminkin. Täällä käy nimittäin lapsiakin ja lapsenmielisiä, kuten Hullu Edi, KATAJA_AINA, Ilmapallo ja ketä muita niitä onkaan? Ei liene kenenkään etu, että he oppivat rumaa kielenkäyttöä, jota sitten levittävät olevinaan koviksina ympäristöön?

Ja entäpä aina niin kovasti rukoileva Hektoori? Hän on jo monia paheita täältä itselleen ominut, kuten esimerkiksi sen, että on värjännyt hiuksensa kirkkaan punaisiksi. Ihan pahaa tekee, että on armeijan käynyt ja kaikki....Iso mies vielä käy välillä kiinni rumpuihin ja muutenkin esiintyy, kuten ne lahtelaiset känniset ikäloput. Onneksi ei sentään humalassa esiinny. Se Hektoori meinaan.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.