etsimen_takaa sanoi:Muutama huomio 25 min pelattu:
Pyrinnöllä hyviä jaksoja, kun pallo on liikkunut ja joukkue ottanut muutakin kuin hyppyheittoja. Ekalla puolikkaalla vain avausviisikon miehet tekivät pisteitä, joten apuja penkiltä ei ole juuri tullut.
Lappeenrannan tehokkaimmat pelaajat ovat Nyström, Hilke ja Malkamäki. He eivät osaa asiaansa, mutta sekoittavat sopivasti peliä. Pelaajien annetaan jatkuvasti tuuppia, kahvata ja hakata. Kaksoisvirheet eivät juuri auta asiaa, vaikka niillä kolmikko yrittänee huonoa työtä paikata.
Pasi Riihelällä on paha kyselyikä. Vai lieneekö kyseessä murrosikä, kun mies jatkuvasti jokaisen kotijoukkueen hyökkäyksen jälkeen osoittaa aataminomenaansa ja huutaa tuomarille "kato hei, mulla on tällainen ja siihen sattuu".
Viljami Vanjoki sai kovan opetuksen Antwine Williamsilta, kun jälkimmäinen nappasi palloon kesken heiton, niin että tuntui varmasti Vanjoen molemmissa olkapäissä. Vanjoki loukkasi kätensä mutta suuhun ei sattunut. Suu kävi vielä kentän pinnasta noustuakin. Kaikille ei mene oppi perille, ei edes olkapään kautta.
etsimen_takaa sanoi:Lappeenrannan tehokkaimmat pelaajat ovat Nyström, Hilke ja Malkamäki. He eivät osaa asiaansa, mutta sekoittavat sopivasti peliä. Pelaajien annetaan jatkuvasti tuuppia, kahvata ja hakata. Kaksoisvirheet eivät juuri auta asiaa, vaikka niillä kolmikko yrittänee huonoa työtä paikata.
Kaikki eivät luonnollisesti ymmärrä sarkasmia. Sinä et näemmä ymmärtänyt a) alkup. kommenttiani b) viittausta Halla-ahoon. Minun viestini sentään liittyivät myös itse peliin. On sitä paitsi kummallista, että tähän topiciin kirjoittaneista ilm. neljä on nähnyt pelin ja viisi muuta kertoo minulle, miten asiat oikeasti ovat. Vai mitä kaikkea sinne livescoreen nykyjään kirjataan?Spekuloija sanoi:Ootsä E-T kyllä melkonen jäbä. Kirjoitat kaikkee pask** isolla P:llä ja sit palautteenannon jälkeen muutat trolleiks/huumoriks yms. Oikeesti, jos ei tiedä, ei tarvitse kirjoittaa. Harvemmin JOE:n kans täysin samaa mieltä mut tässä kohtaa meni sanat yks yhteen, en lähde kopioimaan.
Loppuillasta itse asiassa homma kääntyi kuta kuinkin päälaelleen. Mielestäni tämä oli aika surkea suoritus tuomareilta kautta linjan. Virheitä vihellettiin ihan miten sattui ihan väärille tyypeille. Ilman kolmikon jumalaista väliintuloa Lappee olisi saattanut hyvinkin kukistaa Pyrinnön. Esimerkiksi se on kummallista, että tuomarit sietivät 35 minuuttia jatkuvaa jutustelua, mutta sitten ihan yllättäen sai puolesta sanasta jo tekun (joku Lappeenrannalta, ei voi muistaa nyt kuka).migogo sanoi:Jos nyt osasin tulkita sinua niin olen ET kanssasi ihan eri mieltä. Tamperelaisena ihan hävettää että meidän "jumalia" tuomarit ei rankaise samalla tavalla kuin vierailijoita. Mieluummin katsoisin oikeudenmukaista korista ihan sen takia että koris on niin hieno laji. Nyt nämä ET:n mainitsemat tuomarit aiheuttivat Lappeelle menetyksiä ja pilasivat hienon ottelun. Hyi sentään! Lappeen pojilla pallo liikkui ja peli oli pääosin hyvin paketissa. Kahvaamisesta ja tuuppimisesta sen verran että kyllä meidän pojat osaa nuo jutut - ero oli siinä että niistä ei tule virheitä toisin kun esim DW:n vierellä juoksemisesta. Toivottavasti sama ei toistu Suomen Cupin finaaleissa.
etsimen_takaa sanoi:Kaikki eivät luonnollisesti ymmärrä sarkasmia. Sinä et näemmä ymmärtänyt a) alkup. kommenttiani b) viittausta Halla-ahoon. Minun viestini sentään liittyivät myös itse peliin. On sitä paitsi kummallista, että tähän topiciin kirjoittaneista ilm. neljä on nähnyt pelin ja viisi muuta kertoo minulle, miten asiat oikeasti ovat. Vai mitä kaikkea sinne livescoreen nykyjään kirjataan?
Ehkä huono suoritus, ehkä väsymystä, ehkä huonosti muotoiltu. Mene ja tiedä. Ainakin keskustelua syntyy, eikös sekin ole nykyään yksi itseisarvo?
Ja DripL, anteeksi mutta olepa hyvä ja lue tämä ensihätään. Jos siinäkin on mielestäsi 27 sivua oksennusta, harkitsen tulevaisuuden suunnitelmien muuttamista. Mikäli näin ei ole, voinet ystävällisesti ottaa edes omassa kopassasi sanaa takaisin ja arvostaa niitä jotka tekevätkin jotain.