Rööriroope tänään myöhäisillassa:
Uunon tanssihetki
Uunon tanssihetki
Aamusuihkun ja parin vesilasin jälkeen:King James sanoi:röörikseltä aamulla olotilakartoitusta
Moi Tapsa, toivottavasti soitit hätäkeskukseen "mustankipeydestä".Achilles sanoi:Kävin tänään kaupassa ja näin entisen Ruotsin opettajani siellä. Ruotsin pääkaupunki on Tukholma. Olen käynyt Tukholmassa kahdesti; kahdeksan vuotta sitten ja viimeksi viime vuonna, kun olimme kavereiden kanssa "risteilyllä". Minulla oli kaupassa päälläni farkut, T-paita ja huppari. Ruotsin opettajani tuli "mustankippeeksi" paidastani.
rööriroope sanoi:Vergiä, Pepsiä, Euroliigaa ja käsi tiukasti vehkeen ympärillä. Voiko perjantaita paremmin viettää?
Lautapeli-illat siskon kanssa eivät välttämättä yllä samaan kliimaksiin, mutta mieltymykset itse kullakin.King James sanoi:Naisseurassa 8]
Jos se nyt kahteen kertaan mainitaan tiedostossa, niin kyllä se silloin on vanhinta janojuomaa.Vesilasi.jpg?fb_bfn=312-vesilasi.jpg
Eiköhän krapulan saa parhaiten pois vain uudella nousulla. Ehkäpä kossuvissyllä, joka on väriltään hyvin harhaanjohtavaa, koska tällöin luulee juovansa vissyärööriroope sanoi:Jos se nyt kahteen kertaan mainitaan tiedostossa, niin kyllä se silloin on vanhinta janojuomaa.