Koripallo.com

Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Viestejä
3 122
Urho-tv ottelun ennakko:
http://www.vilpasvikings.fi/uutiset_news_511.htm
 
Viestejä
24
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

No, no kaikki Vilpas kirjoittajat. Palsta ollut auki jo vaikka kuinka kauan ja tässä tulos. Ei yhtään kommenttia. Missä kaikki ainaiset ruikuttajat? Dora on häipynyt, toiveenne vihdoin totta. Ihmispallo, Insider, Detroit... please ees joku. Ei kai teidän mielestä Vilpas ole tehnyt jotain kerrankin oikein vai mistä hiljaisuus? Ilmeisesti puukkoa teroitellaan jo, tyyntä myrskyn edellä. Purkakaapa em. "Vilpas-fanit" nyt ees hieman tuntojanne. Kai jotain kuitenkin hampaan kolossa on?
Teistä huolimatta - maanantaina Salohalli täyteen!
 
Viestejä
1 258
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

River sanoi:
No, no kaikki Vilpas kirjoittajat. Palsta ollut auki jo vaikka kuinka kauan ja tässä tulos. Ei yhtään kommenttia. Missä kaikki ainaiset ruikuttajat? Dora on häipynyt, toiveenne vihdoin totta. Ihmispallo, Insider, Detroit... please ees joku. Ei kai teidän mielestä Vilpas ole tehnyt jotain kerrankin oikein vai mistä hiljaisuus? Ilmeisesti puukkoa teroitellaan jo, tyyntä myrskyn edellä. Purkakaapa em. "Vilpas-fanit" nyt ees hieman tuntojanne. Kai jotain kuitenkin hampaan kolossa on?
Teistä huolimatta - maanantaina Salohalli täyteen!
Moi, Poutilaisen Keijo! Tyhmät katsojat eivät osanneet pitää turpaansa kiinni Dorasta...
 
Viestejä
68
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Laku Pedersen sanoi:
Moi, Poutilaisen Keijo! Tyhmät katsojat eivät osanneet pitää turpaansa kiinni Dorasta...

Laku vois pikkusen miettiä ennen kun alkaa ketään nimeämään täällä vailla parempaa tietoa.
 
Viestejä
1 180
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

River sanoi:
No, no kaikki Vilpas kirjoittajat. Palsta ollut auki jo vaikka kuinka kauan ja tässä tulos. Ei yhtään kommenttia. Missä kaikki ainaiset ruikuttajat? Dora on häipynyt, toiveenne vihdoin totta. Ihmispallo, Insider, Detroit... please ees joku. Ei kai teidän mielestä Vilpas ole tehnyt jotain kerrankin oikein vai mistä hiljaisuus? Ilmeisesti puukkoa teroitellaan jo, tyyntä myrskyn edellä. Purkakaapa em. "Vilpas-fanit" nyt ees hieman tuntojanne. Kai jotain kuitenkin hampaan kolossa on?
Teistä huolimatta - maanantaina Salohalli täyteen!

Minä en hutki, ennenkuin olen nähnyt miehen pelaavan pari peliä... Saman tein Doran kohdalla.
Jokatapauksessa olen jo esittänyt etukäteen muutaman kysymyksen (huom. asiallisia kysymyksiä niinkuin aina, ei puukkoa) tuolla Vilpas topiikissa.
Meistä huolimatta??? Kyllä se taitaa olla niin, että jokainen joka mielipiteitään täällä esittää on myös paikan päällä Salohallilla ollut ja tulee olemaan.

Laku Pedersen sanoi:
Moi, Poutilaisen Keijo! Tyhmät katsojat eivät osanneet pitää turpaansa kiinni Dorasta...

Vaikka julkisesti ilmoittikin, että vaihdosta jauhaminen on turhaa niin ei se näemmä ollutkaan, ja katsojat olivat oikeassa alusta alkaen...



tapani ilkka 10+ sanoi:
Laku vois pikkusen miettiä ennen kun alkaa ketään nimeämään täällä vailla parempaa tietoa.

Nyt kun Tapani lukee nimen uudestaan niin eipä ole ketään minun tuntemaani ainakaan nimennyt, ja muistaakseni Tapanilla on itsellään saman tapainen viesti tausta yhdestä toisesta Salolaisesta koripallohenkilöstä...
 
Viestejä
464
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Itse henk koht odotan ottelua todella paljon, ensimmäinen ottelu tällä kaudella, jonka meinaan vain katsoa ja kannustaa katsomosta... Uudet pelikuviot ja uusi pelaaja, joka ainakin harjoitusten perusteella vaikuttaa varsin hyvältä hankinnalta, josko alettaisiin salossakin näkemään hienoja donkkeja, sillä kovin kevyen näköisesti jahmar pystyy koskettaan korirautaa... Nyt vaan kaikki katsomaan salohalliin miten tämä peli otetaan haltuun jo alussa ja viedään koko peli...
 
Viestejä
4 452
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Tää Riveri on kyllä melkonen tapaus, riidanhaastaja ja haastelee vieläpä omilleen ;D

Ottelun pitäisi olla selvää pässinlihaa Korihaille, paino sanalla pitäisi. Aikoinaan Korihailla on ollut suuria ongelmia juuri niitä joukueita vastaan jotka ovat sitä heikompia. Tällä kaudella on tuo peikko saatu mukavasti karistettua harteilta, mutta en silti menisi sanomaa lähihuutojutuksi tätä peliä. Salohallin korit, Ahonen & Kaaresvirta ovat isossa roolissa huomenna.

No, eiköhän omiin luoteta ja Korihait ottaa rutiinivoiton +10 pisteellä.
 
Viestejä
68
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.




Nyt kun Tapani lukee nimen uudestaan niin eipä ole ketään minun tuntemaani ainakaan nimennyt, ja muistaakseni Tapanilla on itsellään saman tapainen viesti tausta yhdestä toisesta Salolaisesta koripallohenkilöstä...

HEH Katos vaan. Krapula melkoinen ei osannu lukee oikein. Mitä tohon toiseen juttuu tulee menee ihan oikeeseen osotteeseen se pilkka.
Puhutaan sen luokan Preiästä koriksen parissa kuiteskin.

ps. sorry laku ;D ;D
 
Viestejä
3 492
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Hyvä River ja muut jotka jaksavat lukea!

Kyllä, olen hyvin tyytyväinen ja täynnä odottavaa intoa nyt kun Dora on vihdoin vaihdettu. Mielestäni Vilppaan johto odotti liian pitkään vaihtaessaan Doran toiseen peluriin. Kyllä 5-10 pelissä jo olisi pitänyt huomata ettei Dora, ainakaan Vilppaalle, ole oikea pelaaja. Onneksi vaihto on tehty, vaikka aika myöhäänkin. Kaikki on kuitenkin vielä omissa käsissä. Menee kuitenkin ainakin pari peliä, että saadaan uusi mies kuvioihin sisälle.

Menee syteen tai saveen tämä vaihto niin en ole täällä huutamassa ja valittamassa. Halusin itsekin pelaajan vaihtoa ja se tuli. Nyt toivotaan, että joukkue syttyy tästä ja Thorpe on se sopiva palanen tähän Vilpas-palapeliin. Ei yksi pelaaja kuitenkaan pelejä (ainakaan usein) ratkaise vaan kyse on koko joukkueesta ja sen toimivuudesta.

Riverille: Kyllä Vilpas on tehnyt monta kertaa asioita oikeinkin. Väärin on tehty mielestäni ainoastaan siinä, että ennenkin on menty liian pitkälle ennenkuin välttämätön pelaajavaihto on tehty (mm edellinen komennus divariin) ja toisaalta ihmettelen miksei Vilpas saa rekrytoitua seuran ulkopuolisia kotimaisia pelaajia rinkiinsä (toki luottoa annetaan omille junnuille mikä on myös todella hyvä asia). Voinen väittää, että Vilpas on kautta lähihistoriansa onnistunut vahvistushankinnoissaan erittäin hyvin. Vastaavaa rulettia kuin tällä kaudella esim Kauhajoella ja Joensuussa ei ole Salossa nähty, onneksi. Olin eilen katsomassa Kouvot-Kauhajoki matsin ja ei Kauhajoen muukalaislegioonan peliä voinut hyvällä tahdollakaan kutsua "koripalloksi" ja joukkuepeliksi.

Vilppaan superinnokkaana etäfanina toivon ja uskon, että muutaman pelin jälkeen kurssi kääntyy ja voittoja alkaa tulla suuremmalla prosentilla kuin tähän asti. Mikäli peli jatkossakin takkuaa niin siitä huolimatta joukkueen takana seistään vaikka sitten uudelleen divarissa. Uskon kuitenkin uuden peli-ilmeen ja edellisessä pelissä nähdyn taistelutahdon näkyvän jo huomisessa pelissä. Toivottavasti se riittää voittoon asti. Ei nimittäin vakuuttanut minua Korihaidenkaan edellinen peli Kouvolassa.

Tsemppiä Vilpas ja tervetuloa Jahmar Thorpe!!! ;D
 
Viestejä
24
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Laku Pedersen sanoi:
Moi, Poutilaisen Keijo! Tyhmät katsojat eivät osanneet pitää turpaansa kiinni Dorasta...

Tsot, tsot, Laku Pebersen! Ensinnäkin nimiasioiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Vaikka Tanjalle en olekaan sukua, ylpeä silti pohjalaisesta nimestäni.
Tiedoksi sinulle ja muillekin, salolaiset katsojat eivät ole tyhmiä. Päinvastoin, olen todella ylpeä siitä porukasta, joka jaksoi kannustaa meidät takaisin Korisliigaan viime keväänä. Satapäinen fanijoukko antaa kummasti lisävoimaa tiukilla loppuhetkillä.
Mielipiteitä saa toki kertoa, onhan Suomi vapaa maa. Mutta kuten täälläkin on aiemmin todettu, pääsylipun hinnalla ei pääse osallistumaan jenkkivaihtorumbaan. Kyllä se on edelleen niiden tehtävä, jotka tätä sirkusta pyörittävät ja keräävät rahat toimintaan.
On yksi maailman helpoimpia asioita arvostella nimimerkin takaa toisten toimintaa. Täällä tuntuu olevan muutama aktiivi, jotka ovat ottaneet elämäntehtäväkseen mollata Vilpasta. Onneksi niitä on vain muutama.
Kun tässä on yrittänyt tehdä parhaansa kolmekymmentä vuotta yhden seuran eteen talkootyönä, nämä muutamat syväkurkut eivät ainakaan minun yöunia vie. Harras pyyntö olisi, että menkää pojat itse edes pieneksi toviksi seuratyön pariin. Kiertämään yrityksiin ja hankkimaan niitä euroja, joilla näitä jenkkejä vaihdellaan. No, nyt vaihto on tehty ja toivotaan parasta. Ei River vaan reilusti Jägermeister, ihan makuelämyksen kunniaksi.
 
Viestejä
264
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Veikkaus arpoo edelleen tätä peliä (kohde 99), eikö tietäne kumpi voittaa. No nyt löytyy kertoimet, Korihaitten pelinä pitää myös veikkaus (2,45 16,5 1,5)
 
Viestejä
1 005
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

http://www.korihait.fi/ottelut/ennakko-173
 
Viestejä
3 492
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

No hyvä River...vastapalloa ja kannanottoja!!! Ollaan kyllä aikalailla topicciin kuulumattomissa asioissa :eek:

Vilpas muuten voittaa tänään 12 pisteellä ja Jahmar osoittautuu hyväksi vahvistukseksi :)
 
Viestejä
195
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Voiko joku kertoa väliaikoja ottelusta, kun itse olen tienpäällä??
 
Viestejä
378
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Tais olla 42-51. Tauko menossa.
 
Viestejä
3 492
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Puolivälissä Haiparvi johtaa yhdeksällä pisteellä. Vilpas vielä kääntää ottelun itselleen. Thorpe vaikuttaa hyvältä vahvistukselta, vielä kun hieman "kuntoutuu"...nytkin jo kovaa valuuttaa!
 
Viestejä
378
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

8-0 runi.. Jatkuukohan vielä aikalisän jälkeen vai ryhdistyykö hait.

Jumalauta Heinonen, ainakin neljä kertaa jo sählännyt pallon korin alta johonkin muualle kuin renkaan sisään.
 
Viestejä
195
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Taitaa tulla turpaan ukille ja heinonen topeksii saatanasti.....

Voiko olla totta,että Heinonen heittänyt kaikki 2:set ohi :mad:
 
Viestejä
378
Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.

Basketball fan sanoi:
Taitaa tulla turpaan ukille ja heinonen topeksii saatanasti.....

Inhokkisi Saariston kolmoset 3/3.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös