Vs: Reborn Vilpas Vikings v.s. Korihait Salohallissa 11.1. klo 18.30.
Laku Pedersen sanoi:
Moi, Poutilaisen Keijo! Tyhmät katsojat eivät osanneet pitää turpaansa kiinni Dorasta...
Tsot, tsot, Laku Pebersen! Ensinnäkin nimiasioiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Vaikka Tanjalle en olekaan sukua, ylpeä silti pohjalaisesta nimestäni.
Tiedoksi sinulle ja muillekin, salolaiset katsojat eivät ole tyhmiä. Päinvastoin, olen todella ylpeä siitä porukasta, joka jaksoi kannustaa meidät takaisin Korisliigaan viime keväänä. Satapäinen fanijoukko antaa kummasti lisävoimaa tiukilla loppuhetkillä.
Mielipiteitä saa toki kertoa, onhan Suomi vapaa maa. Mutta kuten täälläkin on aiemmin todettu, pääsylipun hinnalla ei pääse osallistumaan jenkkivaihtorumbaan. Kyllä se on edelleen niiden tehtävä, jotka tätä sirkusta pyörittävät ja keräävät rahat toimintaan.
On yksi maailman helpoimpia asioita arvostella nimimerkin takaa toisten toimintaa. Täällä tuntuu olevan muutama aktiivi, jotka ovat ottaneet elämäntehtäväkseen mollata Vilpasta. Onneksi niitä on vain muutama.
Kun tässä on yrittänyt tehdä parhaansa kolmekymmentä vuotta yhden seuran eteen talkootyönä, nämä muutamat syväkurkut eivät ainakaan minun yöunia vie. Harras pyyntö olisi, että menkää pojat itse edes pieneksi toviksi seuratyön pariin. Kiertämään yrityksiin ja hankkimaan niitä euroja, joilla näitä jenkkejä vaihdellaan. No, nyt vaihto on tehty ja toivotaan parasta. Ei River vaan reilusti Jägermeister, ihan makuelämyksen kunniaksi.