Laite on todella hyvä sekä aktiiviseen lihastuotantoon, että myös kuntoutustustarkoitukseen. Omistan itse ja myös seuralle on hommattuna. Sinulla on aivan oikeat henkilöt, joita yrität tavoittaa laitteen hommaamiseksi. Hinta on varsin suhteellinen käsite, sillä laitteella voi tehdä kuntosalin minne vain, missä vain saa katosta roikkumaan pitävästi kaksi narua ja tilaa on sen verran, että mahtuu liikkumaan. Käytän omaa kotona sisällä ja pihalla. Lisäinfoa www.redcord.comredcord sanoi:Ok, laitoinkin jo sähköposti ko. henkilölle, mutta en ole vielä ainakaan saanut vastausta. Onko sinulla Vato Loco kokemusta redcord-harjoittelusta?
Kallis ja kallis - jos hinta on (muistaakseni) 185 euroa niin minkälaiset lenkkarit saat sillä hinnalla ja kauanko ne sitten kestää käytössä? Meillä kotona naruilla reenaa nyt koko perhe, mutta mun lenkkareilla juoksee vain minä ;DVato Loco sanoi:Ei ole kokemusta... Muistaakseni olen jossain nähnyt esittelyn / videon... Ja sellainen kuva jäänyt, että olisi kallis hinta...
Hukkaputki sanoi:Kallis ja kallis - jos hinta on (muistaakseni) 185 euroa niin minkälaiset lenkkarit saat sillä hinnalla ja kauanko ne sitten kestää käytössä? Meillä kotona naruilla reenaa nyt koko perhe, mutta mun lenkkareilla juoksee vain minä ;D
redcord.fi avattu, tervetuloa tutustumaan.RedcordMini sanoi:Redcordin maahantuoja on vaihtunut; tiedustelut voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen info@redcord.fi
Nettisivut aukeavat maaliskuun aikana.
Redcordin aktiivikäyttäjänä tuntuis kuitenkin siltä, että norjalaislaitteen erilliskiinnitys molemmille naruille tuo kuitenkin enemmän haastetta tekemiseen kuin tämä Manzun suosittelema. Redcord kannattaa ottaa joukkueiden harjoitteluun mukaan. Tänä päivänä usein heikoksi jäävät vartalolihakset kehittyvät laitteen avulla, koska jokaisessa liikkeessä tarvitaan useampaa lihasryhmää. 50 hinnanero on todella pieni siihen verrattuna, että saa siirrettävän, pieneen tilaan menevän kuntosalin, jolla voi harjoittaa kaikkia lihasryhmiä. Redcordia voi käyttää myös terapiassa vammautumisten jälkihoidossa, sekä ennaltaehkäisyssä.manzu sanoi:Ymmärtääkseni vastaava laite
http://www.innosport.mycashflow.fi/product/18/trx-ammattimainen-kiinnitettava-harjoitusvaline
on harjoitteet ja videot ja vain 148 euroa