Koripallo.com

Redcord -mistä saisi hankittua?

Hei. Joku oli kehunut täällä RedCord-laitetta voimaharjoitteluun, niin voisiko hän kertoa mistä sellaisen vempeleen saisi hankittua? Kiitos tiedosta.

Vs: Redcord -mistä saisi hankittua?

Nämä tietävät:

Turun Orthofysio, Askelklinikat
Sibeliuksenkatu 3
20100 Turku, Finland
Tel: + 358 201122420
Fax: +358 201122426
E-mail: heikki.hurskainen@finsole.com
jouni.haapalainen@finsole.com
www.askelklinikat.fi

Ok, laitoinkin jo sähköposti ko. henkilölle, mutta en ole vielä ainakaan saanut vastausta. Onko sinulla Vato Loco kokemusta redcord-harjoittelusta?

Ei ole kokemusta... Muistaakseni olen jossain nähnyt esittelyn / videon... Ja sellainen kuva jäänyt, että olisi kallis hinta...

redcord sanoi:
Ok, laitoinkin jo sähköposti ko. henkilölle, mutta en ole vielä ainakaan saanut vastausta. Onko sinulla Vato Loco kokemusta redcord-harjoittelusta?
Laite on todella hyvä sekä aktiiviseen lihastuotantoon, että myös kuntoutustustarkoitukseen. Omistan itse ja myös seuralle on hommattuna. Sinulla on aivan oikeat henkilöt, joita yrität tavoittaa laitteen hommaamiseksi. Hinta on varsin suhteellinen käsite, sillä laitteella voi tehdä kuntosalin minne vain, missä vain saa katosta roikkumaan pitävästi kaksi narua ja tilaa on sen verran, että mahtuu liikkumaan. Käytän omaa kotona sisällä ja pihalla. Lisäinfoa www.redcord.com

A sian tuntija, kiitos käyttäjäkommentista. Nyt odottelen vain, että askelklinikan hlöt vastaavat sähköpostiin...

Heikki Hurskainen

Hei
sain vinkin tulla seuraamaan keskustelua Redcordista.
Redcord Miniä tuo maahan Turun Orthofysio Oy ja aiemmin keskustelussa esillä ollut osoite ja yhteystiedot ovat oikeat joiden kautta
voi tiedustella aiheesta lisää tai tilata laitteen.
Jostain syystä posti ei mulle saakka ole tullut, joten laitatko uudelle postin osoitteeseen heikki.hurskainen@finsole.com tai puhelimitse
numerosta 050-440 8810.

Ystävällisin terveisin
Heikki Hurskainen

Ainakin Askelklinikoilla Turusta, Tampereelta ja Vaasasta tällaisia värkkejä saa hommattua.
Kaiva netistä Askelklinikoiden yhteystiedot, josta löydät lähimmän paikan missä pääset testaamaan. Itselläni on myös kokemusta naruista, ja pelkkää hyvää!

Vato Loco sanoi:
Ei ole kokemusta... Muistaakseni olen jossain nähnyt esittelyn / videon... Ja sellainen kuva jäänyt, että olisi kallis hinta...
Kallis ja kallis - jos hinta on (muistaakseni) 185 euroa niin minkälaiset lenkkarit saat sillä hinnalla ja kauanko ne sitten kestää käytössä? Meillä kotona naruilla reenaa nyt koko perhe, mutta mun lenkkareilla juoksee vain minä ;D

Hukkaputki sanoi:
Kallis ja kallis - jos hinta on (muistaakseni) 185 euroa niin minkälaiset lenkkarit saat sillä hinnalla ja kauanko ne sitten kestää käytössä? Meillä kotona naruilla reenaa nyt koko perhe, mutta mun lenkkareilla juoksee vain minä ;D

Ymmärtääkseni vastaava laite

http://www.innosport.mycashflow.fi/product/18/trx-ammattimainen-kiinnitettava-harjoitusvaline

on harjoitteet ja videot ja vain 148 euroa

Redcord

Redcord on aikaisemmalta nimeltään Therapimaster, Norjasta. Suomessa niitä saa Askelklinikoilta, www.askelklinikat.fi. Sieltä saa myös kattavat testaukset ja ohjaukset menetelmään. Se toimii myös ammattilaisen käsissä loistavana hoitovälineenä.
Itse olen saanut siitä avun selkä ja olkapäävaivoihin. Törmäsi menetelmään ensimmäisen kerran Saksassa jo 5 vuotta sitten pelatessani Hamburissa .Suosittelen.

Törmäsin itse Redcordiin Turussa Askelklinikalla kun olin hoitamassa jalkaongelmani kuntoon. Nyt ei ainakaan pitkään jatkunut selkävaiva enää haittaa ja kipulääkekierre katkesi. Kiropraktikkoni myös suositteli sitä.

RedcordMini

Redcordin maahantuoja on vaihtunut; tiedustelut voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen info@redcord.fi
Nettisivut aukeavat maaliskuun aikana.

RedcordMini

RedcordMini sanoi:
Redcordin maahantuoja on vaihtunut; tiedustelut voi laittaa sähköpostilla osoitteeseen info@redcord.fi
Nettisivut aukeavat maaliskuun aikana.
redcord.fi avattu, tervetuloa tutustumaan.

manzu sanoi:
Ymmärtääkseni vastaava laite

http://www.innosport.mycashflow.fi/product/18/trx-ammattimainen-kiinnitettava-harjoitusvaline

on harjoitteet ja videot ja vain 148 euroa
Redcordin aktiivikäyttäjänä tuntuis kuitenkin siltä, että norjalaislaitteen erilliskiinnitys molemmille naruille tuo kuitenkin enemmän haastetta tekemiseen kuin tämä Manzun suosittelema. Redcord kannattaa ottaa joukkueiden harjoitteluun mukaan. Tänä päivänä usein heikoksi jäävät vartalolihakset kehittyvät laitteen avulla, koska jokaisessa liikkeessä tarvitaan useampaa lihasryhmää. 50 hinnanero on todella pieni siihen verrattuna, että saa siirrettävän, pieneen tilaan menevän kuntosalin, jolla voi harjoittaa kaikkia lihasryhmiä. Redcordia voi käyttää myös terapiassa vammautumisten jälkihoidossa, sekä ennaltaehkäisyssä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.