Koripallo.com

Sima-Basket

wowittajat hallitukseen!

Vs: Sima-Basket

HNMKY WOW vie ainakin p-93 sarjan ihan mennen tullen... onnee elämään pojat... :D

az

Osaisiko joku kertoa b-tyttöjen sarjaan osallistuvista joukkueista jotain...?

jeppiskamaa

Itse olen kiinnostunnuut tuosta B-poikien sarjasta, minkälaiset joukkueet ovat Keravalla ja Järvenpäällä kun ovat 2 joukkueella liikkeellä?
Lohkojako on seuraava: mitä mieltä?

A B C D
Huima Kori-80 II JKS Black HyPo
Pakilan Visa Pantterit MiNMKY JKS Yellow
TuNMKY-91 RU SäyRi Kori-80 I

az

jeppiskamaa sanoi:
Itse olen kiinnostunnuut tuosta B-poikien sarjasta, minkälaiset joukkueet ovat Keravalla ja Järvenpäällä kun ovat 2 joukkueella liikkeellä?
Lohkojako on seuraava: mitä mieltä?

A B C D
Huima Kori-80 II JKS Black HyPo
Pakilan Visa Pantterit MiNMKY JKS Yellow
TuNMKY-91 RU SäyRi Kori-80 I

käsittääkseni järvenpäällä tavallisesti tämä "Black" on tasokkaampi joukkue...muuta en osaa oikein sanoa...

hjuu

Joo hyvin mahollista et Black on kovempi JKS:lt ja keravalta varmaa I on kovempi ku II :D siin ois logiikkaa.

Minkälaisia tähtiä joukkueista löytyy B-pojissa?

Ja jos kokoonpanoja / kokoonpanoarvauksia sais nii ois kiva!

B-pojissa Turku ja Huima samassa lohkossa... Huimalla siis käynyt todella huono tuuri, koska mielestäni turnauksen ennakoon 3 kärki: 1. Turku, 2. SäyRi, 3. Huima.

Kylmää

must tuntuu et turku on kova mutta pantterit ja hypo saattavat yllättää, toki kervon ykkönen on ok ja ei säyrikään huono ole. Jäksin porukat sikäli mielenkiintoisia että onx selkeet 1 ja 2 jengit vai tasaiset jengit ? Huima mielestäni musta hevonen. Lienee paljon 92 (93) pelureita kehissä - syksyä ajatellen suuntaa antava, ehkä ? Wappusimaa jo odotellen.... 8)

-(|)-

ei nyt enempää sanota mutta jks vie simabasketin, perustelut näette sitten kentällä :) ...

Kyl mun mielest kova voittaja suosikki on Tunmky. niil ei kyl oo ihan kaikki kovimpii mukan!!

vieras 6

niillä hyviä takamiehiä ne heittää aika hyvin sisään kolmosia

mitÄ!?!?

vieras 6 sanoi:
niillä hyviä takamiehiä ne heittää aika hyvin sisään kolmosia
Taidat ite olla mikkelistä... kyllähän ne ehkä sisään saa jos viiden metrin säteellä ei oo yhtään puollustajaa, mut muuten ei mitään jakoo...

b pojat

1 Jks
2 Tunmky
3 Säyri/Huima/Pantterit/hypo

kaksi ekaa sijaa melko selviä

mj:n mukaan

:-* Tuoreen B-poitsujen mj-listan mukaan turkkulaisill o 2 mj-kandidaattia, Panttereilla 2 myös ja Säyrill ja Jäksillä 1 molemmill, joten siinäpä kovimmat jengit - vai oiskos sittenkin koris joukkuepeliä eikä nää starat johdattaiskaan joukkueitaan turnamentin voittoon ? Viikon päästähän olemme jo viisaampia tässäkin, ja varsinkin jos simat on jo juotu ajoissa 8)...

mj:n mukaan sanoi:
:-* Tuoreen B-poitsujen mj-listan mukaan turkkulaisill o 2 mj-kandidaattia, Panttereilla 2 myös ja Säyrill ja Jäksillä 1 molemmill, joten siinäpä kovimmat jengit - vai oiskos sittenkin koris joukkuepeliä eikä nää starat johdattaiskaan joukkueitaan turnamentin voittoon ? Viikon päästähän olemme jo viisaampia tässäkin, ja varsinkin jos simat on jo juotu ajoissa 8)...

ketä pelaajii on muka panttereil ja jäksil tuores mj ryhmäs?? :eek: sil alle 15 v. mj:s on yks jäksiläinen???

hjuu sanoi:
Joo hyvin mahollista et Black on kovempi JKS:lt ja keravalta varmaa I on kovempi ku II :D siin ois logiikkaa.

Minkälaisia tähtiä joukkueista löytyy B-pojissa?

Ja jos kokoonpanoja / kokoonpanoarvauksia sais nii ois kiva!

toi voi olla iha hyvin et se on noin ??? turus on pari iha hyvää pelaajaa samoin jäksis.... mut siihen tais mun mielest jäädä ;D ;D

Järvenpää-

Järvenpää ottaa voiton Juvonen-Hietanen kaksikon avulla. Jäksin normaali "starat" tällä kertaa sivuroolissa :D

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.