Koripallo.com

Sukkien merkitys

Elikkäs mua ihan rupes kiinnostaan kuinka paljon pelaajat panostaa sukkiin? Itelläni on ongelmia jalkojen kanssa, eli rakkoja tulee hirveen herkästi jos on vääränlaiset sukat jalas.
Muilla samanlaista ongelmaa? :D

joo

Vs: Sukkien merkitys

liikavarpaiden hoitoon käytän kaksia sukkia jottei purista... auttaa.

aika turha aihe, hiekkalaatikolle?

sox

Ihan asiallinen aihe. Mulla oli ongelmia hiertymien kanssa ja joku viisas sano, että pidä kaksia sukkia. Ei auttanu, mutta pelasin kaksilla monta kautta tukevuuden takia. Rakkoilu loppui kun jossain vaiheessa palasin käyttämään yhtä sukkaa. On tullu kokeiltua puuvillasia ja sit jotain keinokuituisia sukkia, mutta tuntuu että vaan puuvillaset pysyy kengässä paikallaan. Onko muilla kokemuksia materiaalien eroista?

Itse en pidä muita kuin polviin asti ulottuvia sukkia.

Pidän kaksia sukkia kun pelaan, eipähän oo hiertänyt enää (ennen hiersi aika pahasti)

Ite nyt viime kauden käytin kaksia sukkia: alla X socks (hinta about 20 E suomes) ja sit siin pääl aciksen juoksu sukkii (joku kympin pari). Aika hinnakas vaihtoehto, mutta muuten tulee rakkoi :/ taas pitäs hankkia
kesäks kumpiakin pari paria lisää ja rahaa palaa :S

teippaus

Oliskohan fiksumpaa kuitenkin teipata sitä jalkaa ja sit yhet tai kahet sukat päälle, ei muuten tule rakkuloita!

Julia

Olen itse pelannut noin 13 vuotta enkä kertaakaan ole saanut rakkoja koripallotossuista. Kumma juttu... Käytän usein keinokuituisia nilkkasukkia, hikoaa itsellä huomattavasti vähemmän kuin puuvillasukat.

42

Julia sanoi:
hikoaa itsellä huomattavasti vähemmän kuin puuvillasukat.

No kun niiden sukkien tarkoitus on juuri imeä hiki itseensä, jolloin jalka pysyy kuivempana. Kosteaan jalkaan kun niitä rakkoja alkaa syntyä. Siksi monet käyttävät kahta sukkaa, jotta imukykyä on enemmän.

http://www.yliopistonapteekki.fi/DisplaySpecialItemPage.do?itemNumber=317560

dyyd

En sitten tiedä mutta usein rakkojen tulemiseen on jalalle sopimattomat kengät, ittellä ei oo ollu tällästä rakkoilu ongelmaa, mutta muilla joukkueilaisilla ku on tullu niin loppunu ku vaihtanu kenkiä(merkin vaihtokin on suositeltavaa)...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.