Vs: Suomen Cup: Tarmo-Pyrintö ke 26.9.
Pakko vähän noita matchuppeja spekuloida.. Veikkaan, vaikka en ole edes kaveria nähnyt, niin tämä meitin uusi Leech paimentaa Dantzleria. Dantzler oli sen verta vahvan näköinen ja kokenut kaveri korinalle, että pyyhkisi McCarrollilla parkettia, jos saisi jatkuvasti jyrätä Markkia vastaan. Odottaisin siis Leechin olevan vähän vahvempi korinalla, kuin McCarrollin, joten Dantzler jää hänelle (mutuilua vain). McCarroll yrittäisi sitten puolestaan pitää erittäin monipuolista Williamsia (jotenkin =). EMT Puolustaisi sitten minun lippulappusissani Washingtonia ja Miksu taistelisi Väänästä vastaan. Pointit sitten suoraan vastakkain, elikkäs Drisdom ja Lehto.
Ehdottomasti Tarmo saa penkiltä enemmän apuja, kuin Pyrintö, mutta kuinka ratkaisevaksi se sitten nousee, niin jää nähtäväksi. Kausi on alussa ja pelaajat suurinpiirtein kunnossa, joten veikkaan, että Pyrinnön jenkit pelaa todella paljon ja peli vedetään läpi ihan 7 miehen rotaatiolla. Tarmon pitäisi siis ehdottomasti vetää kovaa prässiä koko peli ja päästä näin ollen hyödyntämään vielä penkiltä löytyvät avut: 2xHytönen, Pekkola, Lind, Hirvikoski (Hartikainen? Forsman? Hirvonen?).
Loppujen lopuksi sanoisin vielä, että Tarmo pääsee aivan loistavasti pelaamaan ensimmäistä "tosiottelua" selkeästi altavastaajana kotisalissa (Pyrintö on selkeä ennakkosuosikki ja siitä ei pääse mihinkään). Muutenkin tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, että mikä on esim. Mäki-Tulokkaan taso, kun saa nyt pelata sen 30min, eikä harjoitusotteluissa tasaisen kierrättämisen johdosta tulleen 15-18min. Sama koskee tietysti myös muita Tarmon avainpelaajia. Drisdomin jalkojen liike täytyy myös katasastaa, että onko kehitystä tapahtunut. Joku oli huolissaan Tarmon pelinrakentelusta, mutta minä en sitä pidä ongelmana, koska kyllä kaikkissa peleissä, jotka olen nähnyt, niin Drisdom on pystynyt tuomaan pallon ylös, syöttämään omalle (myös nopeita) ja menettänyt vain ~ kerran pelissä. Timin puolustuksessa on ollut ongelmat, kun ei jalat liiku tarpeeksi, mutta juurikin pelinjohtaminen on onnistunut vähintäänkin hyvin (sen mitä olen pelejä nähnyt).