Koripallo.com

Suosikkijoukkueesi NBA:ssa?

Suosikkijoukkueesi?

• Äänestäjiä
    69
Mikä on suosikkijoukkueesti NBA:ssa? Vai onko sellaista? Fanitatko vain jotain pelaajaa joukkueen sijaan?

Äänestys on avoin, joten takarajaa ei ole.

Itse aloitin NBA:n seuraamisen -93/-94, jolloin suosikiksi valittiin San Antonio Spurs. Siihen aikaan se oli lähinnä vain sitä kun seurasin isoveljen ja kavereiden NBA-fanitusta ja sitä kun Suns tiputti Spursin pudotuspeleissä. Kirjaston teeveestä katsottiin tulokset tai sitten Hesarista.
Vuosia meni välissä ilman, että katsoin ottelun ottelua enkä ollut pahemmin kiinnostunut koko Spurssista tai NBA:sta ylipäätään. Ainakaan en aktiivisesti seurannut.

Nykyään ei ole aamua, jolloin en seuraisi vähintään tuloksia ja joitain keskusteluja. Spursin pelit katson kaikki alusta loppuun, tuli turpiin tai ei. On se hieno joukkue :-*
Jouluaattonakin herään aikaisemmin aamulla mikäli tilanne niin vaatii. Peli katsotaan ennenkuin lähdetään joulun viettoon :)

Texasin matkaa suunnitellessa.

Vs: Suosikkijoukkueesi NBA:ssa?

Olen kannattanut Miami Heatia jo 80-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Heat-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Miami Heatia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Los Angeles Lakersia. Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Miami Heat on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata Dwyane Waden jengiä kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni LeBronin uutta joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Miami Heat on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.

Toronto Raptors ! Erityisesti tänä vuonna ollut ilo seurata joukkeen eurooppalaispelaajien hyviä otteita.

SC

Boston Cetics All the way!

'blazers henkeen ja vereen !

Bad Boys III ilmestyy vielä joku kaunis päivä kiusaamaan supertähtiä.

Sir Karnivori sanoi:
Bad Boys III ilmestyy vielä joku kaunis päivä kiusaamaan supertähtiä.

Ei ikinä!! Meinaan nyt ei ole enää Horry donkkaamassa ja heittämässä ratkaisevaa kolkkia!

Mr Brown sanoi:
Ei ikinä!! Meinaan nyt ei ole enää Horry donkkaamassa ja heittämässä ratkaisevaa kolkkia!

Ei suolaa vieläkin avoimiin haavoihin, kiitos.

Sir Karnivori sanoi:
Ei suolaa vieläkin avoimiin haavoihin, kiitos.

Hyvä ystäväni Sir Karnivori. Ajattelin tavata Detroitin pojat Alamo cityssä 9.3.2011. Voin pyytää sulle Big Benin nimmarin. Hieno mies muuten!

Wizards, ehdottomasti.
Okei, fanitin pelaajaa + sen mukaista joukkuetta josta tulikin se suosikkijoukkue ykskaks.

Fanitan pelaajaa, en joukkuetta 8]

Jos joskus olen jotain joukkuetta kannustanut, niin Jason Williamsin ja Chris Webberin Sacramento Kings oli lähimpänä omaa näkemystäni oikeanlaisesta joukkuekoripalloilusta. Harmi kyllä Jason Williamsin myymisen jälkeen joukkue menetti peli-identiteettinsä, eikä ollut enää läheskään yhtä kiinnostava seurattava.

Jazz, niiltä ajoilta kun Utah aloitti Eaton, Malone, Bailey, Griffith, Stockton lineupilla

Lakers. Joskus 96 tai 97 näin pelin vhs:ltä sukulaisilla ja tykästyin Lakersin pelipaitoihin. Siitä se seuraaminen lähti ja Kobe valikoitui lempipelaajaksi.
Voi vittu valitsin lempijengin pelipaidan takia. Kuinka homoa tuo on..

Celtics tradition since 1985.

Beat LA!

Pistons since koripallon seuraaminen.

Kuulun vähemmistöön Hämiksen kanssa tässä asiassa. Go Mavs! Aikoinani, kun jätin jääkendofanittamisen ja siirryin totaaliseksi korisfanaatikoksi, oli helppo vaihtaa Starsit Maverickseihin. Tandemi Nowitzki-Nash sykähdytti. Siitä lähtien Katajan lisäksi Big D on ollut lähellä sydäntäni.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.