Tämä on aivan loistavaa, nyt pitäisi ainakin vähentyä asiattomuudet...Ylläpito. sanoi:Jatkossa tälle palstalle pystyy kirjoittamaan vain rekisteröidyllä nimimerkillä. Rekisteröityminen on helppoa ja nopeaa ja tarvitset siihen vain sähköpostiosoitteen, ei kuitenkaan @hotmail.com.
Ylläpito. sanoi:Jatkossa tälle palstalle pystyy kirjoittamaan vain rekisteröidyllä nimimerkillä. Rekisteröityminen on helppoa ja nopeaa ja tarvitset siihen vain sähköpostiosoitteen, ei kuitenkaan @hotmail.com.
Loistavaa, näin se olisi pitänyt olla aina
Koris... sanoi:Tämä on aivan loistavaa, nyt pitäisi ainakin vähentyä asiattomuudet...
Raid sanoi:Jos asiattomuuksien vähenemistä haettiin niin tämähän meni loistavasti! Vai menikö sittenkin lapsi pesuveden mukana?
Mun mielestä todella epäonnistunut kokeilu tässä muodossa.Koris... sanoi:Nyt kun tämä on ollut pidemmän aikaa käytössä, niin täytyy todeta, että on onnistunut oikein hyvin. Viestimäärä on pysynyt suhteellisen korkealla ja asiattomuuksia ei taida esiintyä...
pulina sanoi:Mun mielestä todella epäonnistunut kokeilu tässä muodossa.
Sen osoittaa esim. se fakta, että Naisten I divarista on tullut tänä aikana palstalle 2 viestiä !
Mikä on edes pointti siinä, että Naisten Divarikirjoituksiin pitää rekisteröityä, mutta Naisten SM-sarjaan ei ?
Olisi paljon parempi siirtää naisten divari ja SM-sarja samaan ryhmään.
pulina sanoi:Mun mielestä todella epäonnistunut kokeilu tässä muodossa.
Sen osoittaa esim. se fakta, että Naisten I divarista on tullut tänä aikana palstalle 2 viestiä !
Mainitset miesten divarin keskustelun aikaisempia ongelmia. Naisten divarikeskustelu oli aiemmin vähäistä, mutta poikkeuksetta asiallista. Nyt se on tapettu kokonaan.42 sanoi:Siis puskista huutelu, tarpeeton provoilu ja suoranainen vittuilu jäi pois. Hyvä niin. Jos on asiaa, ei voi olla mikään ongelma rekisteröityä.
Minulta kyllä sujuu provoilu ja vittuilu rekistöröityneenäkin ;D42 sanoi:Siis puskista huutelu, tarpeeton provoilu ja suoranainen vittuilu jäi pois. Hyvä niin. Jos on asiaa, ei voi olla mikään ongelma rekisteröityä.
Aivan totta ja hyvä pointti, ei mitään järkeä.En edelleenkään ymmärrä miksi naisten SM-sarjakeskusteluun ei tarvitse rekisteröityä, mutta divarin vastaavaan pitää.
Raid sanoi:Minulta kyllä sujuu provoilu ja vittuilu rekistöröityneenäkin ;D
King James sanoi:Se, etteivät naiskoriksesta kirjoittavat jaksa rekata nimimerkkiä olkoon heidän oma häpeänsä.
42 sanoi:No mutta täytyyhän meitä olla useampaan junaan.
Hmm, onko King James vaihdettu kun mielestäni kerrankin häneltä tulee järkevä kommentti?
Raid sanoi:Kommentista päätellen "42" istuu itse myös tässä "vittuilijoiden ja provoilijoiden" vaunuosastossa
Ylläpito. sanoi:Neuvoa antava kansanäänestys: pitäisikö naisten I-divari yhdistää naisten SM-sarjan kanssa