Koripallo.com

Tässä kilpailussa voittaja saa palkinnon

Palkintona on Jallu pullo tai Korihaitten pipo kumpi nyt päätä enemän lämmittää.

Eli kuka olis mielenkiintoisin erikoisin mukakavin inhottavin kirjoittaja .

Täällä jaetaan vain tähtejä ***** viisi on maksimi ja itseään saa äänestää mutta vain jäsenet .

Tuomarina toimii Wimi joka toimittaa palkinnon voittalalle posti tai matkahuollon avustuksella perille .

Äänestys loppuu 24.12.2010 klo 12.00

Mutta minä aloitan annan 5 ***** Haadekselle.

Vs: Tässä kilpailussa voittaja saa palkinnon

Hienot palkinnot; toinen saa pään sekaisin ja toinen kiehumaan.
Eli, onko nyt niin, että eniten tähteitä saanut ei välttämättä ole voittaja, vaan Tuomari Wimi ratkaisee voittajan?
Joka tapauksessa minäkin annan ääneni Haadekselle, vaikka en ymmärtänytkään mitä tässä äänestetään. Eli Haades*****

Tää on reilu peli eniten * saanut voittaa :)

Äänestän jiiri*****

Kyllä minäkin voin Haadesta äänestää.*****. Siinäs on. Vaikka ei se minusta niin inhottavakaan kirjoittaja ole kuin esim. jiiri. Mutta periaatteesta en jiirille anna, kun se piilotti jörösti minut.

jiiri ei ole piilottanut ketään..... vielä ;)

JOEN SUU sanoi:
Kyllä minäkin voin Haadesta äänestää.*****. Siinäs on. Vaikka ei se minusta niin inhottavakaan kirjoittaja ole kuin esim. jiiri. Mutta periaatteesta en jiirille anna, kun se piilotti jörösti minut.
Jiirihän on sanonut, ettei ole jörö. Etkö luota miehen (naisen?) sanaan?

Haades *****

Elon opin mukaan hd johtaa

Hiukkasen muuten jännittää, kun olen ylivoimaisen ykkösen jälkeen ylivoimainen kakkonen.

Tjaa, tässäpä tätä onkin aihetta ja täysin puuntakaa. Pakko sulatella asiaa kohta mässätyn hiivaleipämeetvurstiolttermanni -pinon takaa mentaliteetilla: "what have I done lately?" Ja jos vaimolta kysyisi, niin aika vähiin ne kelpuutetut teot varmaan jäisi. Mutta siis että olisin mielenkiintoisinerikoisinmukavininhottavin kirjoittaja kisan täysivaltainen kandidaatti? Mielenkiintoinen: no jos haluaa vaihtelua, niin tottahan toki turakaisen tuuliviiri on mielenkiintoinen ja kun se on oma itse, niin voivoi. Erikoinen: jääköön sanomatta; mutta kyllä mulla on itseni kanssa hauskaa aina (blondes have more fun than you know). Mukavin: no tuskin, mutta ihteään on aina mukava halia, menee aina oikeaan osoitteeseen. Inhottavin: minäkö?

Kyllä mulla keikkuu siellä ja täällä; on Joe, Pilli, Wimppa, jöröpindetätijiiri ja muitakin. Mä laittaisin jutun ja pallon vierimään jiirin suuntaan, sillä lukuisat palstojen säännölliset kirjoittajat plussine ja miinuksineen eivät täytä näitä Wimin kriteereitä. Sohvi ja Puskis mm. olisivat niitä muita nautittavia luettavia ja Hämis kai se kaiken Keisari. Mutta koska nämä kolme hienoa säätäjää tänne meitin vapaaseen keskusteluun harvemmin kommentoivat, niin kaikesta huolimatta mun tähdet menee Wimille. Ilman Sua maailma olisi paljon harmaampi paikka ;)!

Edit: perseus, kun ei näitä omia juttujaan osaa minkäänlaisella aikanaan kiitettäväksi haukutulla suomen kielen grammatiikallakaan saada virheettömiksi.

jaa tähän tuli mieleen, että mitäs kukin sitten painottaa? Jiirillä homma jäi avoimeksi ja mä omaa suosikkiani Wimiä jo kehuin, eli se inhottavin kun otetaan rimpsusta pois niin siinä meillä on otsikko hänelle: mielenkiintoisinerikoisinmukavin...

Mitäs muut? Ja jos oikein synkistellään, niin siinähän sitten mennään perunakellariin lueskelemaan vanhoja Aku Ankkoja. Toisin päin mennään Kuun toiselle puolelle, kuten J.R.R. Tolkienin Riverandomin pieni hauva.

Ja nyt mä talutan itseni komeroon ja panen sen lukkoon; Öitä Amigos.

Äänestän itseäni ***** 1990

En tajunnut kyllä mitää mitä hd noissa kahdessa viestissä sanoi, joten äänestän häntä.

Henrik Dettmann aka Haades *****.

Jos viisi on maksimi, saako sen jakaa useammalle... tai jakaa 4,3,2 ja 1 tähteä? No mitäs näitä pilkkuja viilailemaan, jaan 5 tähteä kahden kesken:

***: Jiiri
**: Airball

Hyvä huomio Style .Voi jakaa tähtii monelle jos haluu :D

Tällä hetkällä hd voittaa .Minä en sitä päätä vaan te 10 yli katsojaa .

Eli Hd voittaa vois kertoo kumman haluu .Eikä päähai tullut yhtään vastaan piposta .

Jos kukaan ei sano vastaan.Julistan Espoon hd voittajaksi tästä ei voi valittaa
Mutta missä on hän .

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.