Bojan on iskussa koska helpolla vastuksella Bojan pääsee korille saakka, vaikka pesiikin sen pallon kanssa. Jos ois vaikeempi vastus tai tosi hyvin puolustava joukkue tulis hätästy kolmonen tai menetys.
Kolkit 2/3 ja bojan on iskussa? En tiiä yhtään miltä peli on näyttänyt, mutta tilastoista päätellen missään hirveissä liekeissä Bojan ei oo ollu. Ei kyllä ihan jäässäkään.
Hienoo kyllä et jokanen pelaaja sai vähintään 10 minuuttia peliaikaa. Tarmon murskaamiseen sentään löytyy potentiaalia jokaisesta korihaiden pelaajasta (poislukien poissaolleet a-junnut...).
Vähemmille minuuteille jääneille pelaajille itseluottamusta ja sitä rataa. Tarkoitan vaan, että vaikkei vastus ollut kummoinen niin Heinoselle ei penkittämisen jälkeen tuollainen 9p peli pahaa tee, vaikkei vastuuta olisikaan samalla tavalla enää seuraavilla kierroksilla tarjolla.
Onpa Korihailla muuten pelottavan leveä materiaali. Syvyyttä löytyy kaikille muille paikoille paitsi ykköselle.
Nah, kai tässä kaikki odottaa sitä päibää, että Bojanilta tulisi taas edes kymmenen pistettä. Ehkä seuraavassa pelissä. Joka on epäonnenpäivänä. Ehkä tästä voitosta tulee itseluottamusta Korihaille.
Nah, kai tässä kaikki odottaa sitä päibää, että Bojanilta tulisi taas edes kymmenen pistettä. Ehkä seuraavassa pelissä. Joka on epäonnenpäivänä. Ehkä tästä voitosta tulee itseluottamusta Korihaille.
Miksiköhän odotat Bojanilta vain pisteitä? Itse en henk.koht. ole koskaan pelintekijöiltä odottanut pisteitä enkä perustanut pelaajan "hyvyyttä" hänen tekemiin pisteisiin. Pelintekijä tekee paljon asioita jotka ei näy tilastoissa, eikä näin ollen voi oikein arvostella pointin otteita itse peliä näkemättä.
Totta toki, että Bojan on ailahdellut hyökkäyspäässä, mutta c'mon, jätkä on 20 ja ekaa kautta ns. "vastuullisena" pointtina. Käsi ylös kuka odotti Bojanin pelaavan näillä keskiarvoilla jo tällä kaudella?
Olet oikeassa Timi, ehkä olen tosiaan vähän liian tuomitseva Bojania kohtaan. On myös myönnettävä, että en olisi kauden alkaessa uskonut Bojanin olevan tällä tasolla niin pian vaikeuksien jälkeen.
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.