V.I.Lenin
Avataan nyt tämäkin aihe. Ainakin tilapäisesti.
Saako TC minkälaisen panostuksen ja joukuueen ensi kauden I divisioonaan?
Saako TC minkälaisen panostuksen ja joukuueen ensi kauden I divisioonaan?
Mites se nyt niin surullista olisi yhtäkkiä?Mitä olen näillä foorumeilla postia katsellut niin päällimäiseksi on jäänyt tunne siitä että TC on ollut jo vuosia paha piikki ns.koripallofanien lihassa. En vaan ole koskaan oppinut ymmärtämään millaista lajifaniutta moinen kirjoittelu edustaa ja varsinkaan kyseisen lajipalstan valvojan sormista lähteneenä.Vai millaisella jakkaralla kyseinen henkilö sitten istuneekin?Timi sanoi:Samat fiilisket tuosta jäi kuin Zippillekin. Surullista, surullista....
Timi sanoi:Ymmärsinkö oikein vai luuleeko se piccolo meikämannea valvojaksi?
Minulle tulee surullinen olo Compon tilasta koko koripalloilevan Suomen puolesta. Ei yhdellekään joukkueelle tuommoista toivoisi ja laajemmin ajateltuna ei todellakaan ole hyvää julkisuutta jo valmiiksi huume- ja taloussekoiluissa ryvettyneelle koripallolle!
piccolo sanoi:.Ymmärtääkseni TC on maksanut kaiken sen mitä kuuluukin maksaa ja pelaajatkin ovat saaneet omansa.Tässä kohtaa jätän ottamatta kantaa tällä foorumilla riepoteltuun case-Nikkariseen jo siitäkin syystä että tapaus ei liene vielä loppuunkäsitelty ja olisin varmasti yhtä huono arvailemaan lopputulosta kuin kaikki muutkin ns."asiantuntijat".
Minulle sanottiin, että Nikkarisen toimenpide vaikutti vain sillä hetkellä tilillä olleisiin rahoihin. Takavarikko kumottiin välittömästi. Kumoamisen jälkeen rahaliikenne on toiminut tavanomaiseen tapaan ja maksut on hoidettu ajallaan. Tietääkseni on tavallista, että sponssirahat tulevat vähittäismaksuina vähitellen koko kauden ajan.PikkuMikko sanoi:Jotenkin tuntuu että tuo "pelaajat ovat saaneet omansa" viesti on jollain tavoin petollinen. Ymmärtääkseni vouti / Nikkarinen tyhjensi tilit huhtikuun alussa vai oliko se maaliskuussa ja hukkaamiskieltoon oli siis oikeuden päätös. Jos seura on sen jälkeen maksanut palkkaa pelaajilleen ohi noiden tyhjennettyjen tilien, niin eikö siinä ole kyseessä selvä rikos - hukkaamiskiellon alaisia varoja on "hukattu".
Joku lainoppinut kommentoikoon.
Näin olen itsekin ymmärtänyt ja tuskinpa pelaajat olisivat pelanneet mikäli palkkasaatavia ei olisi suoritettu.Se voi tietysti olla yllätys joillekin mutta ei pelkästään sponssirahat kulje vähittäismaksuina vaan myös pelaajien saamat korvaukset maksetaan jaksoittain.Jotkut maksavat kerran kuukaudessa,toiset kahdesti kuussa eli näin pelaajatkin tietävät milloin rahan saanti alkaa olla kiven takana.Vouti sanoi:Minulle sanottiin, että Nikkarisen toimenpide vaikutti vain sillä hetkellä tilillä olleisiin rahoihin. Takavarikko kumottiin välittömästi. Kumoamisen jälkeen rahaliikenne on toiminut tavanomaiseen tapaan ja maksut on hoidettu ajallaan. Tietääkseni on tavallista, että sponssirahat tulevat vähittäismaksuina vähitellen koko kauden ajan.
piccolo sanoi:Näin olen itsekin ymmärtänyt ja tuskinpa pelaajat olisivat pelanneet mikäli palkkasaatavia ei olisi suoritettu.Se voi tietysti olla yllätys joillekin mutta ei pelkästään sponssirahat kulje vähittäismaksuina vaan myös pelaajien saamat korvaukset maksetaan jaksoittain.Jotkut maksavat kerran kuukaudessa,toiset kahdesti kuussa eli näin pelaajatkin tietävät milloin rahan saanti alkaa olla kiven takana.
Kukaan yksityishenkilö ei pysty tyhjentämään kenenkään tilejä vaan ainoastaan hakemaan hukkaamiskieltoa ja hukkaamiskieltokaan ei ole pysyvä vaan se voidaan kumota yhtä nopeasti kuin se annetaankin.Siinä mielessä ihmettelen pikku-mikon ilmausta viestini petollisuudesta mutta ymmärrän varsin hyvin joidenkin tahojen halua nähdä hämäryyttä kaikkialla mikä liittyy jollakin tavalla TC:n toimintaan.
Henkilökohtaisesti nautin kaikkein eniten koripallosta,oli kyseessä sitten mikä tahansa joukkue.Tottakai omaa sydäntäni lähimpänä on oma joukkueeni mutta se ei estä minua nauttimasta muidenkin joukkueiden peliesityksistä.Se millä tavalla kukin joukkueensa asettaa ns.suositummuusjärjestykseen lienee jokaisen korvien välissä.Itselläni se perustuu pelitapaan millä joukkue pelaa,joukkueen pelaajiin,mahdollisesti valmentajaan,yleensä kaikkeen mitä ei voi järjellä selittää.Vahvin on harvoin suosikkini,altavastaajaksi leimattu sen sijaan lähes aina.Valitettavasti vaan nämä "suosikkini" kuten Korihaitkin tahtovat kuulua niihin tippuviin joukkueisiin ennen finaaleja.Lajifanittaminen antaa kuitenkin paremman mahdollisuuden seurata pelejä loppuun saakka kuin se että seuraaminen loppuu omien tippumisen myötä.Siitä kai tässä kuitenkin pitäisi olla kyse?