Varmaan olettekin jo itse ihmetelleet, että miksi ihmeessä hampaita yleensä pestään. Jotkut sanovat että hampaat kipeäksi tulevat tai väri muuttuu rumaksi. Mutta eihän tämä pidä ollenkaan paikkaansa!!! Miettikää nyt, hampaat on luuta siinä missä reisiluukin. Jos jätät reisiluun pesemättä, tuskinpa se sen suuremmin kipeäksi tulee ja väriltään muuttuu. Itseasiassa todistetusti (Omien tutkimusten pohjalta) vaikka reisiluuta ei pese moneen päivään niin ihan mukavalta se tuntuu. Sama periaate toimii siis myös muissa luissa, miksei siis hampaissa?
Itse esittäisin teorian, että aikuiset haluavat vain saada lapset pois olohuoneesta illalla, kun lampaat nostetaan kuivumaan sieltä kellarista jossa muka Adalmiina-mummi lepää kaikessa rauhassa. Sitten herää uusi kysymys, eli miksi aamuisinkin pitäisi hampaat pestä? No, tämähän on melko itsestäänselvä kysymys. Vastaus on, että pitäähän niistä lampaista pyyhkiä pölyt ja viikonloppuisin on hyvä keriäkin ne, ettei heidän ekologinen tasapainonsa kärsi.
Pohtikaa ystävät, pohtikaa, näitä viisauden ja kokemuksen kartuttamia sanoja ja esittäkää rohkeasti omia teorioitane, täällä ei tuomita ketään!!
PS. Vastaaminen vain henkilöille jotka pesevät itse omat hampaansa.
Itse esittäisin teorian, että aikuiset haluavat vain saada lapset pois olohuoneesta illalla, kun lampaat nostetaan kuivumaan sieltä kellarista jossa muka Adalmiina-mummi lepää kaikessa rauhassa. Sitten herää uusi kysymys, eli miksi aamuisinkin pitäisi hampaat pestä? No, tämähän on melko itsestäänselvä kysymys. Vastaus on, että pitäähän niistä lampaista pyyhkiä pölyt ja viikonloppuisin on hyvä keriäkin ne, ettei heidän ekologinen tasapainonsa kärsi.
Pohtikaa ystävät, pohtikaa, näitä viisauden ja kokemuksen kartuttamia sanoja ja esittäkää rohkeasti omia teorioitane, täällä ei tuomita ketään!!
PS. Vastaaminen vain henkilöille jotka pesevät itse omat hampaansa.