Vs: Titaanien taisto jatkopaikasta! Kataja VS Namika Lahti ke 17.2. Areena, 18.30
JOEN SUU sanoi:
Vieläkö teillä Lahdessa on joillain työesteitä? Itse olen aina kuvitellut, että olette kaikki eläkeläisiä, työttömiä tai muuten vain kulkureita? Ainakin niiden näköisiä.
Itse asiassa varsin monella on työesteitä. Tämän hetkisessä faniyhdistyksemme jäsenrekisterissä on 138 jäsentä (Huom. 138 kpl enemmän kuin Joensuun vastaavassa).
Jäsenistä 22 on 60 -ikävuoden ylittäneitä - jotka siis luultavasti luokittelet eläkeläisiksi. Poikasi ikäluokassa olevia jäseniä ja siitä nuorempia on varmasti yhdistyksessämme huomattavasti enemmän kuin henkilöitä, jotka luokittelet eläkeläisiksi. Mitä tulee työttömiin, niin tähän taloudelliseen aikaan niitäkin toki on valitettavan paljon. Tietenkin heillä varmasti olisi intoa ja halua lähteä reissuun kuin reissuun, mutta joutuvat JokaFanin tapaan pysyttelemään poissa joistain otteluista halustaan riippumatta sillä ylimääräistä rahaa ei yksinkertaisesti työttömillä ole, kuten varmasti varsin hyvin tiedät.
Mitä tulee kulkureihin, he ovat yleensä niitä jotka liittyvät yhdistykseemme playoffien kynnyksellä päästäkseen ilmaisella kyydityksellä Joensuuhun (lue: kotiinsa), eivätkä sinne pääsyn jälkeen maksa jäsenmaksuja lainkaan ja heidät poistetaan FanClubimme jäsenrekisteristä.
Vastasiko tämä kysymykseesi?
Ja ei - itse en ole eläkeläinen.