Live-seuranta ei näytä toimivan(ainakaan minulla). Teksti-tv kertoisi että FoKoPo vie ToPoa. 19 minuutin kohdalla tilanne 26-48 FoKoPo:lle.
Rodman sanoi:FoKoPo on iskussa
kreivijuusto sanoi:Silminnäkijänä uskoisin kyseessä olleen italialaisen lakon. Ei voi muuta selitystä olla, aivan hirveää katsottavaa oli.
Sivusta katsoja sanoi:Live-seuranta ei näytä toimivan(ainakaan minulla).
No-pass-look sanoi:Olipa kyllä ottelu. Joko Topon jenkit eivät ole saaneet rahojaan, tai sitten ne ovat oikeasti noin umpisusia. Oli kyllä kuin yöllä ja päivällä eroa verrattuna FoKoPon vahvistuksiin.
Käsittämätöntä hesalaista toimintaa.Ei toimi mikään-ei tilastointi eikä pallon pelaaminenSivusta katsoja sanoi:Live-seuranta ei näytä toimivan(ainakaan minulla). Teksti-tv kertoisi että FoKoPo vie ToPoa. 19 minuutin kohdalla tilanne 26-48 FoKoPo:lle.
Nike sanoi:Aina kun ottelut pelataan Kisahallissa, niin liveseurannasta
ei ole tietoakaan. Myös tilastoja saadaan odotella...huoh!
Sasha sanoi:Lopettakaa jo toi "aina Kisahallissa" vinkuminen. Se alkaa jo tylsistyttää! Todella!
No-pass-look sanoi:Mitenkäs muuten: vieläkö Korisliigalla on joku määräys, että valmentajalla tulisi olla kraka kaulassa ja puku tjms?
Pisti vaan silmään, kun Kaminen oli eilisessä matsissa neule + farkut päällä. Muistelisin että moisesta on joskus tullut sanomista?
No, ainakin pitäisi olla. Meikäläiselle ainakin ihan sama. Muistan vaan että joku valmentaja joskus piti asiaa pelleilynä, kun hän oli saanut huomautuksen liitolta ilman krakaa olemisesta. En nyt muista tarkemmin kuka.hamahakkimies sanoi:Eiköhän tuo ole aivan vihoviimeinen homma, josta nykykoriksessa tulee sanomista?