Koripallo.com

Urheilukanavan highlights-kooste

Urheilukanavahan on tehnyt hienon teon ja näyttää silloin tällöin kymmenen minuutin koostetta viime kauden hienoimmista suorituksista. Ihmettelin vain sitä, että muutamassa kohtaa on tainnut livahtaa joukkoon ainakin kahden edellisen kauden suorituksia. Olin näkevinänin Cliftonin ainakin parissa kohtaa Tarmon paidassa(yhdessä kohtaa näkyi ihan selvästi kaksi sinipaitaa joista toisessa luki Lind ja toisessa Jones). Lisäksi olin näkevinäni Lalugbalta muutaman ilmavan donkin. Kommentteja?

Vs: Urheilukanavan highlights-kooste

Joo siellähän oli jotain Aurabaskein pelejä mis oli Lalugba ja oli kataja lloyd?!?!? Muuten ihan jees kooste kyl...

Hitto, kun en kerinnyt katsomaan. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa uudestaan. Ilmeisesti joukossa oli siis kauden 2004-2005 pelien highlightseja...

JoKaFan sanoi:
Hitto, kun en kerinnyt katsomaan. Toivottavasti tulee jossain vaiheessa uudestaan. Ilmeisesti joukossa oli siis kauden 2004-2005 pelien highlightseja...

Tullut Urheilukanavalta jo ainakin viisi kertaa eli eivätköhän näytä sitä vielä pari kertaa ainakin. Kyseessähän on siis vain kymmenen minuutin klippi ilman mitään esittelyjä tai analyysejä jota käytetään väliohjelmana vähän musiikkivideoiden tyyliin.

Katjaja sanoi:
Tullut Urheilukanavalta jo ainakin viisi kertaa eli eivätköhän näytä sitä vielä pari kertaa ainakin. Kyseessähän on siis vain kymmenen minuutin klippi ilman mitään esittelyjä tai analyysejä jota käytetään väliohjelmana vähän musiikkivideoiden tyyliin.

Juu näin on... minä oon sen viisi kertaa kattonu :D

dre

Eli tuosta ei ole mitään ilmoitusta ohjelmistossa koska näyttävät vaan tulee silloin kun ei ole näyttää mitään muuta ohjelmaa? ???

dre sanoi:
Eli tuosta ei ole mitään ilmoitusta ohjelmistossa koska näyttävät vaan tulee silloin kun ei ole näyttää mitään muuta ohjelmaa? ???

Kyllä siitä ainakin joskus oli ilmoitus, kun siten vaan satuin itse sen huomaamaan. Eli taitaa kuitenkin lukea (ainakin digiboksien) ohjelmistossa. Lehdistä, netistä tai teksti-tv:stä en tiedä.

Toivottavasti osuis joskus kohalle toi kooste. Saiskohan joku sen napattua jonnekin verkkoon jotta pääsis katsomaan millon vaan.

Pikavilasulla löytyi http://www.urheilukanava.tv/index.php?id=12&week=1&day=6

Tulee siis ilmeisesti siis ainakin vielä kerran, la 2.6. klo 18.05.

dre

Eli tämä tulee ohjelmatietojen mukaan ainakin vielä tänään 2.6.2007. klo 22.20. Urheilukanavalta nimellä Koriskauden 06-07 highlightkooste.

Ois kova jos joku kykenisi nauhoittamaan koosteen ja pistäisi sen youtubeen!?

Boriz sanoi:
Ois kova jos joku kykenisi nauhoittamaan koosteen ja pistäisi sen youtubeen!?

Laitonta

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.