Vs: UTV Esittää: Topo - Honka 2.2.09 klo 18.30 Kisahallissa
Oma viestini yritti olla vaan epätoivoista kritiikkiä. Esimerkkinä voin sanoa, että olen jo merkinnyt kalenteriin 9.3. DERBY! Mikä tarkoittaa sitä, että työpäivä kyseisenä maanantaina loppuu hieman aikaisemmin ja starttaan töiden jälkeen kohti Kouvolaa, missä vastustajana on KTP, siitä huolimatta että kyseinen ottelu tulee myös televisiosta ja siitä huolimatta että matkaa on 150km. Siinä ottelussa tiedän, että olen saanut nauttia hienosta paikalliskamppailun tunnelmasta ja vaikka takkiin tulisi, niin ei kaduta että on tullut kauempaakin katsomaan ja luulen että tämä kyseinen päivä on merkittynä jo monen muunkin kalenteriin.
Nyt jos Topo-Honka otteluissa olisi samanlaista klassikon tai paikalliskamppailun tuntua, voisin lähteä ihan hyvän koripalloviihteen takia käväsemään kattomassa pelin (tai kattomassa meininkiä), mutta kun ei ole. Näissä kohtaamisissa olisi potentiaalia paikallisottelun meininkiin, mutta itselläni ei ole minkäänlaista kuvaa siitä että Honka vastustajana olisi sen ihmeellisempi Helsingissä, kuin esim Korihait, niin jää itseltäni peliin menemättä kun en kumpaakaan joukkuetta kannata vaikka matkaa olisi hurja 20minuuttia. Ottelu ei lupaa muuta kuin Hongan hurjaa puolustusnäännytysvoittoa jenkkien ja heinosen varassa roikkuvaa Topoa vastaan. Toki voihan olla, että olen totaalisen väärässä ja kenties sitten seuraavaan näiden joukkueiden kohtaamiseen menen paikanpäälle, kun olen todennut olleeni väärässä telkkarin välityksellä.