Koripallo.com

Uuden vuoden kunniaksi - Bannatkaa Hullued!

Status
Viestiketju on suljettu.
Eli sama periaate kuin Free King James topiikissa. Nimiä vaan tulemaan, voisin oikeastaan kerätä tohon signatureen nimilistan sitä mukaan kun nimiä tulee. Myös yyveitä asian tiimoilta voi pistää tulemaan. Piilottamisestakaan ei ole apua koska lainatut viestit näkyvät silti.

-Iskender

Vs: Uuden vuoden kunniaksi - Bannatkaa Hullued!

Nyt, nyt. Tämähän ei ole lainkaan hauskaa. Kyllähän te olette tätä yrittäneet jo koko vuoden ajan, jonka olen täällä ollut. Mutta mitään ei ole tapahtunut...

- D-Wade

- Hullued

Mitäs mitäs banaania,se on maukasta

Ezki sanoi:
Mitäs mitäs banaania,se on maukasta
Lidlistä saa banaanivaahtokarkkeja kuorrutettuina suklaaseen. Niitä myydään sellaisessa laatikossa, jossa on kaksi kerrosta. Itse sain sellaisen joulupukilta. :D

En kyl ymmärrä et miten voi tyypit noin vakavasti ottaa nuoren miehen kirjoitukset. Eihän niitä ole pakko lukea. Ootte kyllä ihmejätkiä kun mielessä uudenvuodenaattona on banni kun voisi olla jotain muutakin...

DripL sanoi:
En kyl ymmärrä et miten voi tyypit noin vakavasti ottaa nuoren miehen kirjoitukset. Eihän niitä ole pakko lukea. Ootte kyllä ihmejätkiä kun mielessä uudenvuodenaattona on banni kun voisi olla jotain muutakin...
Niinkun sinulla mielessä kalja vaan...

King James sanoi:
Tervetuloa hiekkalaatikolle Hullued

- King James
Täällähän minä vietän muutenkin aikaani, mutta en koko aikaani kp.comissa. Toisinkuin eräät...

Status
Viestiketju on suljettu.