Donopa sanoi:Jos Thorpe tosiaan on kunnossa, kuten Vilppaan sivuilla oli juttua, niin haluan nähdä hänet parketilla. Lalugbaa en halua nähdä enää ikinä! Mun mielestä ammattilaissopimusta ei voi tulla hakemaan tossa kunnossa. En tiedä, mikä oli miehen tarina Lappeenrannassa, mutta ei se näyttänyt hyvältä eikä kyllä sellaiseltakaan, että siitä ihan heti hyvää voisi tullakaan.
Thorpea en ole nähnyt, mutta kuuleman mukaan ihan pelimies on. Jos on kunnossa, haluaisin hänen pelaavan
Itse en usko että Wood on vielä ihan loppu,vaikka onkin pelannut kovia minuutteja,paitsi viime pelissä(vaikka olikin kipeenä). Se on on ollut hieno nähdä Woodista,että missään vaiheessa kaveri ei anna tuumaakaan periksi,vaan antaa aina täyden panoksen, oli sitten peli mikä tahansa(ja näyttämisen halu on että missään vaiheessa EI LUOVUTETA). Ennemmin nyt toivoisin että Leimu/Skamo ja (Horton) saisivat pelinsä/heittonsa toimimaan.JOEN SUU sanoi:Wuudin repusta eväät syödään, kuten viime kaudellakin. Ei se jaksa lähes 40 minuutin pelejä loputtomiin ja ilmeisesti hyytyminen on jo alkanut?
Black Bear sanoi:Eihän tuo Wuudi pelannu edellisessä pelissä kuin 22 minuuttia + 1 sekunti siihen päälle.
Turha P. Uuno sanoi:Oli sairas.
Kottii sanoi:Itse luin jostain, että otti kaksi tekua ja pihalle...toki voi olla myös lisäksi ollut "pipi" ?
JOEN SUU sanoi:Wuudin repusta eväät syödään, kuten viime kaudellakin. Ei se jaksa lähes 40 minuutin pelejä loputtomiin ja ilmeisesti hyytyminen on jo alkanut?
Salli mun nauraa ;D ;D ;DTurha P. Uuno sanoi:Tuohon saattaa koko ottelu ratketa, again. Toisaalta, kyllähän Vilpurakin pelaa pienellä rotaatiolla, joten tuleeko pelistä väsyneiden raatajien taisto?
Oranssipaita sanoi:Salli mun nauraa ;D ;D ;D
Thorpe tai Lalugbako on niin kovassa tikissä, että Wood hyytyy? Hohhoijaa....
Nää ei ole niitä pelejä, joihin lähdetään ajatuksella;kaiiki pelaa. Uskoisin ,että Vilppaan viisikko pelaa huomattavasti enemmän kuin Karhun vastaava.
Aurinko paistaa siis hiihtämään ja viideltä palataan.
Oranssipaita sanoi:Salli mun nauraa ;D ;D ;D
Thorpe tai Lalugbako on niin kovassa tikissä, että Wood hyytyy? Hohhoijaa....
Nää ei ole niitä pelejä, joihin lähdetään ajatuksella;kaiiki pelaa. Uskoisin ,että Vilppaan viisikko pelaa huomattavasti enemmän kuin Karhun vastaava.
Aurinko paistaa siis hiihtämään ja viideltä palataan.
bear sanoi:Toivottavasti pelistä kuvataan pitkä ja kattava video Vikings-TV:hen!!!