Vs: Vilpas Vikings vs. KTP-Basket, 9.3. la kello 17.00 @Salohalli
Olen myös aika yllättynyt siitä, että nyt ei ole mitään kommenttia kirjoitettu hienon voiton jälkeen. Itse olisin kirjoittanut, jos olisin ollut katsomassa. Onneksi en ollut, koska silloin olisi tullut varmaankin tappio. Vilppaalla on taipumusta hävitä aina kun olen katsomossa.
Täytyy kyllä rehellisyyden nimissä sanoa, että tätä paskan makua, mikä minulla(kin) on tästä kaudesta suussani ei pyyhitä ihan yhdellä Kotka-voitolla. Joku mestaruuden voittaminen maistuisi jo kivalle, mutta onhan tämä ollut täydellinen puhallus koko kausi. Täytyi mennä 35 ottelulle asti ennen kun saatiin se ns. iso voitto. Aivan uskomatonta. Peli ollut pääosin kuraa, lievästi ilmaistuna. Turhauttavia tappioita, munatonta selittelyä Tupamäeltä... Ei ihme, että oikeasti koripalloa hengittävän kansan huumori on lopussa. Ei tällaisen kauden ja tällaisten otteiden jälkeen vaan voi odottaa sitä, että kansa polvistuisi taas Tupamäen suojattien edessä. Hieno voitto, kyllä. Jos olisin ollut katsomassa, olisin tehnyt kunnon hehkutukset ja reportaasin, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että kausi on ollut täydellinen floppi. Pettymyksiä ollut niin paljon, että turha ihmetellä sitä, että kirjoitetaan vain negatiivista eikä positiivista. Lukekaa sarjataulukko ja saatte vastauksen ihmettelyihinne.
Ja vielä kommentoin finnbasketin väsynyttä "tehkää itse paremmin argumenttia", että eikö tuo ole jo niin loppuunkulunut? Tuolla logiikalla presidenttiä ei saisi arvostella muut kuin presidentit, toimittajia ei saisi arvostella kuin toiset toimittajat... Jokaisella meillä on roolimme täällä maanpäällä. Joku on hyvä siivoomaan, joku hyvä tekemään pitsoja, joku valmentamaan... Mikko Tupamäki on PALKATTU Vilppaan koripallovalmentajaksi ja koripallojoukkueella on kannattajia. Peliä pelataan kannattajille ja kannattajilla on oikeus omaan mielipiteeseen valmentajasta. On myös sanonta että, jos perse ei kestä merivettä niin tule pois sieltä merestä.