Koripallo.com

www.kickz.com

toivoton

Ajattelin tilata tuolta kengät mutta toi kyselee tota customer numberia yms ja sitä en oikeen ymmärrä kun koitin rekisteröityä niin kysyy siinäkin,
eli onko se pakko laittaa tilaukseen ja onko pakko olla jäsen tuolla ?

kiitos.

alley-oop

Mulla ei ainakaan tarvinnut laittaa mitään custom numberia, en muista ihan tarkalleen. Todennäköisesti se riippuu tilaustavasta. Ensimmäisellä kerralla postiennakkoon pitää lähettää kuva henkilöllisyystodistuksesta, tai tilata jollain muulla tavalla. Ite maksoin visalla etukäteen, tavarat tuli, mut reilun viikon myöhässä.

aa

Minulle tavarat ainakin tuli perille ilman mitään Custom Numberia.

aa

alley-oop sanoi:
Millä tavalla tilasit?
Olen tilannut luottokortilla ja postiennakolla joka tosin on aika hidas kun ensiksi tarvitsee odottaa että lasku tulee Saksasta Suomeen ja sen jälkeen vielä kamat.

FF-Uunit

Hölömööt!! Eihän sulla voi olla mitään "Customer numbaa" ennenkuin oot kerran ostanut jotain. Sit ku tilaat niin saat oman asiakas numeron joka jatkossa helpottaa heitä tietojen haussa. Vaikka sulla olisikin se numero niin ei sitä kohtaa tarvi täyttää. Helpottaa heidän työtä tietty hiukan ku sen siihen laittaa.

Et nääin!

Vs: www.kickz.com

miä tilasin just äsken tuolta takin ja paidan. tuleeko noista minkäännäköisiä tullimaksuja?
kun olin tilannut, niin sieltä tuli sähköpostiini viesti joka oli saksan kielinen. Yritin siinä pitkän aikaa sanakirjan avulla viestiä suomentaa, mutta ei mitään tolkkua! eli siis oliko viesti joku varmistus viesti, eli pitääkö vielä jotain tehdä ennenkuin ne lähettää sen laskun, vai onko asia jo hoidettu?

gadsa

Mykkis sanoi:
miä tilasin just äsken tuolta takin ja paidan. tuleeko noista minkäännäköisiä tullimaksuja?
kun olin tilannut, niin sieltä tuli sähköpostiini viesti joka oli saksan kielinen. Yritin siinä pitkän aikaa sanakirjan avulla viestiä suomentaa, mutta ei mitään tolkkua! eli siis oliko viesti joku varmistus viesti, eli pitääkö vielä jotain tehdä ennenkuin ne lähettää sen laskun, vai onko asia jo hoidettu?

Onko postimaksut millaiset kun tilaa tuolta?

15 euroa.. Tilasin vaatteet 15. heinäkuuta, sieltä tuli lasku 19 päivä ja maksoin sen samantien! vaatteiden piti lähteä matkaan heti kun lasku on maksettu, eikä ole vieläkään tullut kamoja. Vielä en ole viittinyt soittaa, ehkä viel pari päivää odottelen.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.