Koripallo.com

Ykkösdivarin komein koripalloilija ei ok palloilija?

Aiheen aloitus

Aloitan aiheen uudestaan. Tällä kertaa toivoisin asiallisempia kommentteja, jotta saataisiin kunnon gallup käyntiin.

Kiitos.

Vs: Ykkösdivarin komein koripalloilija ei ok palloilija?

Järn Söderström Kuopion Linkki

Heikki Vilen WB

Ehdottomasti

Teemu Saario LoKoKo, voi jakaa mielipiteitä mut mun mielestä todella ok.

on kyllä varmasti urpoin aihe taas pitkästä aikaa. jos siihen rekisteröinti pakkoon päästäisiin täälläkin.
pliis

Tämähän on yksi parhaista aiheista pitkään aikaan. Kyllä tällä kertaa kaksoisvoiton vie kuitenkin Ura Basketin kaksikko Tomi Rokala ja Esa Kaaja. Jaettu ykkössija. ei voi näitten kavereitten välillä voi laittaa toista toisen edelle :)

Weikko

Oon sama mieltä. Kaaja sekä Rokala edustavat koripalloilijoiden kermaa. Kaarinalaisia on lykästänyt ja hyvin. ;)

Joo. Mä en tykkää Rokalasta, jotenkin ei ollenkaan salskea. Mut ehkä JKS:n kasi on mun mielestä paras. Se on tosi hyvä, mut en muista nimee.

jäks

Voiko JKS:n "kasia" Robert Juvosta komeeksi haukkua kun pojalla on ikää vasta 17v ehkä söpö sopisi kuvaamaan kaveri paremmin :)

Aivan mahtavaa

Paras aihe moniin vuosiin kp.comissa!!!!

äänestän ehdottomasti kaikkia Rantanivoja, vaikka salskeat Kaarinan pelaajat kieltämättä vetävät puoleensa myös minua.

Täytynee muistaa,

että huoliteltu ulkonäkö miehellä/pojalla kuvastaa naisen/tytön puutetta ::)

sir dunkalot

look good, feel good, play good. Kaarinalaiset täyttävät kyllä kaksi ekaa helposti joten pointsit kans täältä monitoimitalon kaulanimiöille. Plus nostan vielä esille kaksi ehkä ylitse muiden kauneudellaan kehuja ja mammonaa kerännyttä pelaajaa. Pekka Markkanen ja Roope Mäkelä. mmm mmm

jäks sanoi:
Voiko JKS:n "kasia" Robert Juvosta komeeksi haukkua kun pojalla on ikää vasta 17v ehkä söpö sopisi kuvaamaan kaveri paremmin :)

No, kyllähän sitä nuorella miehellä on hyvä ihailijoita olla. ;) Tähän pitäis kyllä laittaa joku ikäraja, ettei alaikäiset osallistu miesten sarjaan. ;D

Oulusta jyrähtää

Tosi kivaa keskustelua. Mielestäni kaikki kenellä on valkoiset Niket on tosi jees. Ja tatskat on kans tosi IHQui!!!!!!!

adressi

Tahtoisin aloittaa adressin tämän keskustelun siirtämisestä takaisin divarikeskusteluun. Mielestäni aihe Divarit on omiaan juuri myös tällaiselle keskustelulle.
Kaikki koripallon ystävät eivät nauti lajista pelkästään lajin urheilullisen tarjonnan takia. Salskeat vartalot ja komeat kampaukset tuovat lisämausteen niin pelaajien kuin katsojienkin nautinnolle lajista. Miksei siis aihetta voisi käsitellä relevantilla foorumilla, jossa divarin ystävät pääsisivät jakamaan kommnenttinsa ja näin tuomaan pientä lisäkipinää sarjan kiinnostavuuteen?!?!?!?!?!!!!!!

Myös adressi

adressi sanoi:
Tahtoisin aloittaa adressin tämän keskustelun siirtämisestä takaisin divarikeskusteluun. Mielestäni aihe Divarit on omiaan juuri myös tällaiselle keskustelulle.
Kaikki koripallon ystävät eivät nauti lajista pelkästään lajin urheilullisen tarjonnan takia. Salskeat vartalot ja komeat kampaukset tuovat lisämausteen niin pelaajien kuin katsojienkin nautinnolle lajista. Miksei siis aihetta voisi käsitellä relevantilla foorumilla, jossa divarin ystävät pääsisivät jakamaan kommnenttinsa ja näin tuomaan pientä lisäkipinää sarjan kiinnostavuuteen?!?!?!?!?!!!!!!

Olen ilman muuta samaa mieltä adressin kanssa. Todellinen salskeus kuuluu divariin ja näin ollen siitä pitäisi myös keskustella divari-palstalla

Myös adressi sanoi:
Olen ilman muuta samaa mieltä adressin kanssa. Todellinen salskeus kuuluu divariin ja näin ollen siitä pitäisi myös keskustella divari-palstalla
Mukana ollaan! Hiekkalaatikolla tämä topic kuolee vaikka tästä saisikin aikana todella hyvää keskustelua

kostas

Aivan näin! Ketä nyt ei kiiinnostaisi salskeus divarissa! äänestän naukkarista!

Joo ilman muuta samaa mieltä, valvojat nyt vähän herätys!!!

Mä testamenttaan ääneni Jukka Valpolalle, siinä vasta tosi ok ei palloilija!!

Ehdottomasti taas

pelkästään Naru "kerä" Naukkarinen!!!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.