Koripallo.com

BC Nokia 2023-24 - Harjuniitty ilman Majuria

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 589
Tällä kertaa hehkutamme itse, kun tuli sen verran mainio Greg Gibsonin haastattelu kasaan.

Gibson kertoo haastattelussamme mielipiteitään Katajan Richaud Packista, tästä suosikkijoukkueestaan, lähes neljännesvuosisadastaan Suomessa ja lojaalisuudestaan.

 
Viestejä
55
Mikähän tämän Murphyn tilanne on , onko ollut pelipaikalla mukana vai missä menee , ei ollut varmaan iha pikku loukki
 
Viestejä
38
Tää on hieno hetki. Uskomaton fiilis!
Muutama pointti kaudesta tähän asti:

-Alkusarjat upeeta liitoa. Onneksi rämpiminen ajoittui jatkosarjaan. Huono jaksokin täytyy kaudessa olla henkisen kasvun takia, jos ei aivan ylivoimainen joukkue ole.
-Kouvot-sarja oli yllättävän helppo, esim. Peltonen yllätti Gipin pitelyssä.
-Nokia lähti hentoisena ennakkosuosikkina pleijareihin Katajaa vastaan. Sarja olisi ehkä ollut nopeammin ohi, jos Lufile ja Pöllä olisivat pelanneet. Nokia ei tuonut mitään uutta sarjaan, mutta olisi pärjännyt tasaisuudellaan. Kataja yllätti, toki tahattomasti, jättien puuttuessa siirtymällä small balliin. Nokian onneksi yllätysmomentti oli jo puolessa välissä sarjaa, joten vikassa pelissä - itse asiassa viimeisellä hetkellä - pystyttiin kampeamaan itsemme ylös. Sairaan hienoa!!!

Koripalloliittoon terveisiä, että fanittaminen on tehty aika haastavaksi: talvella kerkesi unohtamaan koko lajin, kun pelejä niin harvakseltaan. Nyt taas työ- ja perhe-elämä kärsii, kun pelejä joka toinen päivä. Rahatkin loppuu. No, ehkä mä pystyn venymään, jos vain pelaajien paikat kestäisi…
 
Viestejä
12
Basketin pelilistan mukaan Koripalloliitossa ei vieläkään tiedetä missä BC Nokia pelaa finaaleissa kotipelinsä: (TBA)
No finaalithan alkavat vasta ylihuomenna....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös